Onbekend |
|
Beste mensen.
Ben nu al enkele dagen bezig met het fixen van mijn ideal wat mij tot op
heden helaas nog niet gelukt is. Ik heb contact gehad met de klantenservice
en die vertellen mij het volgende:
Waarschijnlijk gaat het mis doordat sommige klanten niet terugkeren op uw website. (Men klikt direct na de melding succesvolle betaling op ‘het rode kruisje’). Standaard wordt bij terugkeer de merchanturl aan geroepen met uw statreq call. Als men niet terugkeert, dan wordt deze url ook niet aangeroepen.
-------------------------------------------------------
Om dit te ondervangen kunt u een loop inbouwen in uw website, dat zodra een klant de bank gekozen (transreq.php) heeft u een loop start om na 15 minuten de statreq.php aan te roepen. Is de XML <status> nog steeds OPEN, dan dient de loop na 15 minuten opnieuw statreq aan te roepen, net zo lang tot een andere status ontvangt. In dit geval moet de loop stoppen. U kunt nu checken op status is SUCCES of andere status (mislukt zoals CANCELED, EXPIRED, FAILURE etc.) en verder verwerken in uw backoffice applicatie.
Om flooding te voorkomen adviseren we een loop voor max 2 dagen, het eerste uur om het kwartier en de resterende 47 om het uur. Als er dan nog geen status bekend is, dient u contact met ons op te nemen om uit te zoeken wat er aan de hand is.
Deze loop gaat mij helaas te buiten en is nog net iets te moeilijk voor mijn 'beginners' PHP kennis.
Zou iemand mij svp hiermee kunnen helpen? Onderstaand zal ik de code van de pagina plakken.
transreq.php
http://plaatscode.be/6375/
|