login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Beveiliging (Opgelost)

Offline ctraets - 10/08/2007 19:47
Avatar van ctraetsNieuw lid Ik heb een vraag. Hoe kan je bijv. beveiligings lekken tegen komen? of opsporen? 

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Daiben - 10/08/2007 19:52
Avatar van Daiben Lid er naar zoeken
Offline Abbas - 10/08/2007 20:04
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Voor je je website online gooit, zelf grondig testen of laten testen. Door ongeldige invoer te proberen, enz... Je kan het ook laten testen. En zelf ook nog zoeken in het script natuurlijk! 
Offline Gerard - 10/08/2007 21:37 (laatste wijziging 10/08/2007 21:38)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Er zijn tutorials op internet te vinden waar uitgelegd wordt hoe je code kan schrijven die nagenoeg veilig is. De welbekende security guide van phpfreakz.nl is er één van. Een andere die ik met regelmaat nog een keer doorlees is een security guide van een groep mensen die zich graag de 'PHP Security Consortium' noemt. Een beetje chique naam voor mensen die niet actief meer werken aan hun projecten, maar toch.
Offline kickasgamer - 11/08/2007 15:07 (laatste wijziging 11/08/2007 15:08)
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde je scripts laten testen door mensen die je niet moeten, want dat heb ik eens gelezen in een boek, die willen een fout vinden in je scripts omdat ze je willen kleineren en zo kan je heel snel bij een goed resultaat 
Offline ctraets - 27/11/2007 14:51
Avatar van ctraets Nieuw lid Bedankt voor jullie reacties. Maar ik ben sinds kort met een vriend aan het scripten en die test het voor mij. Maar ondertussen heb ik het zelf al gevonden.

Alvast nog bedankt voor de hulp. 
Offline Koen - 01/12/2007 16:59
kickasgamer schreef:
je scripts laten testen door mensen die je niet moeten, want dat heb ik eens gelezen in een boek, die willen een fout vinden in je scripts omdat ze je willen kleineren en zo kan je heel snel bij een goed resultaat 

Mensen die je niet moeten kunnen ook gewoon zwijgen als ze een (cruciale) fout vinden, en die dan later tegen jou gebruiken, dus ik kijk liever zelf m'n scripts na 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s