login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Query

Offline SomaQan - 02/08/2007 18:20
Avatar van SomaQanPHP beginner Daar ben ik weer ik krijg deze Query gewoon niet in mijn database

Query
  1. mysql_query("INSERT INTO logs (titel,bericht,gebruiker_naam,datum,tijd,gebruiker_id)
  2. VALUES ('Gilde Uitnodiging!','".$gebruiker." Heeft je uitgenodigd voor zijn Gilde ".$ugildenaam."
  3. Wil je hem Joinen ?','".$gebruiker."','".$datum."','".$tijd."','".$uid."')") or die(mysql_error());

Ik krijg ook geen error als ik error_reporting boven aan zet  

Iemand die een fout ziet ? het table bestaat overigens wel!

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline JBke - 02/08/2007 18:45
Avatar van JBke PHP gevorderde kijk je enkele en dubbele quotes eens goed na, zoek even zelf oplossing geven leer je niet veel van.

1. <?php
  2. #
  3. ','".$gebruiker." Heeft je uitgenodigd voor zijn Gilde ".$ugildenaam."
  4. #
  5. Wil je hem Joinen ?','".$gebruiker."','".$datum."','".$tijd."','".$uid."')") or die
  6. ?>

in dat stukje

Offline SomaQan - 03/08/2007 17:34
Avatar van SomaQan PHP beginner Ik zie hem niet  
Offline rroobb - 03/08/2007 20:39
Avatar van rroobb PHP interesse Aan de code ligt het volgens mij niet...
Doe eens mysql_error("Fout!<br />".mysql_error())... komt er dan Fout! te staan?
Offline Voldemort - 03/08/2007 21:41
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde @JBke: Ik zie geen fout in die query hoor.

@rroobb: Dat staat er al. Heb je z'n code eigenlijk wel bekeken?

@SomaQan: Geeft die mysql_error() foutmeldingen? Ben je zeker dat ie niks in de tabel stopt?
Offline ikkedikke - 03/08/2007 22:44
Avatar van ikkedikke PHP expert weet je zeker dat die regel wel behandeld wordt door de parser?
Offline SomaQan - 04/08/2007 02:23
Avatar van SomaQan PHP beginner Opgelost! het probleem was dat ik $uid niet had geselecteerd bij mijn SELECT Query ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.207s