login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

criminals RPG game

Offline wipneus - 25/06/2007 09:36
Avatar van wipneusOnbekend hey mensen ik heb vandaag al men bestanden van men criminals source geupload op lycos tripod.
Alle bestanden staan er nu op bij webftp maar wat moet ik nu doen zodat mensen zich er kunnen aanmelden en inloggen alles moet aan elkaar verbonden worden om het makkelijker te zeggen als iemand me kan helpen graag.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 25/06/2007 09:40 (laatste wijziging 25/06/2007 09:42)
Avatar van vinTage Nieuw lid reclame maken zodat er mensen naar je site gaan kijken (ervanuitgaande dat je site goed werkt(wat al dubieus is bij een criminal))

edit: ow, verkeerd gelezen, het werkt dus nog niet..

Je moet je databases aanmaken en de config file vullen met de juiste inloggegevens.
Offline Nanon - 25/06/2007 10:38 (laatste wijziging 25/06/2007 10:39)
Avatar van Nanon PHP interesse Dit valt volgens mij toch onder http://www.site...amenwerken
Offline Koen - 25/06/2007 10:46
Avatar van Koen PHP expert @ Nanon:
??? samenwerken ???
'wipneus' wil gewoon weten hoe je zo'n criminals ding opstart!
wat heeft dit dan met samenwerken te maken??
Offline marten - 25/06/2007 11:05
Avatar van marten Beheerder Orde oftewel ontopic?
Offline wipneus - 25/06/2007 13:28
Avatar van wipneus Onbekend Vintage ik heb die gegevens ingevoerd he van server enzw heb van PHP naar MYSQL gedaan maar het werkt ng niet:s wil jij mssn kijken ik geef je pass enal...
Offline W0etah - 25/06/2007 13:36
Avatar van W0etah PHP beginner als ik het mij kan herinneren moet je een _include-config.php hebben , daar moet je jouw paswoord en database invullen.

Je moet jouw sql uploaden naar je database.
Offline Nrzonline - 25/06/2007 13:37
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Waarom zo'n criminals script? Dat is zóó standaard? Ga zelf leren scripten en maak zelf een game? ;)

Ik weet zover niet hoe zo'n criminals script in elkaar zit qua installeren. Maar zit er niet toevallig een 'install' file bij om het in je DB te installen en config.php aan te maken? En als dit handmatig moet, moet je misschien nog in je config.inc.php de database connectie gegevens nog opgeven? Anders zou ik het zo niet 1-2-3 weten.

(Houd er rekening mee dat criminals script een buggy iets is?)
Offline wipneus - 25/06/2007 13:40
Avatar van wipneus Onbekend ik ga ff andere source uploade wat ik ng heb liggen en dan kan ik is zien:d daar steekt alles in dusja:d en trouwens had alles van server enzow ingevuld in config::s
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.197s