login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Registratie datum..

Offline larssy1 - 03/06/2007 15:20
Avatar van larssy1MySQL beginner Hoi mensen van het rijke/luie leven:p (als gapje bedoelt:P)

Ik ben bezig met registratie formulier,,
maar ik moet laten weer geven wanneer ze zijn geregistreerd..
maar het lukt me njiet om dat te laten activeren,,

tot nu toe had ik hem zo... maar er zit dus wel een bug in..
  1. mysql_query("INSERT INTO members (gebruikersnaam,wachtwoord,naam,email,homepage,geboortedatum,geslacht,country,geactiveerd) VALUES ('$gebruikersnaam','$wachtwoord','$naam','$email','$homepage','$geboortedatum','$geslacht','$country','$activeringscode')") or die(mysql_error());
  2.  
  3. $join_date = date('d-m-Y');

Groetjes Larssy1

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 03/06/2007 15:24 (laatste wijziging 03/06/2007 15:25)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Je moet zowieso een extra veld in de database aanmaken, een varchar(10) en daarin komt dan die datum, noem hem maar aangemeld.

1. <?php
  2.  
  3. $join_date = date('d-m-Y');
  4.  
  5. mysql_query("INSERT INTO members (gebruikersnaam,wachtwoord,naam,email,homepage,geboortedatum,geslacht,country,geactiveerd,aangemeld) VALUES ('$gebruikersnaam','$wachtwoord','$naam','$email','$homepage','$geboortedatum','$geslacht','$country','$activeringscode','$join_date')") or die(mysql_error());
  6.  
  7. ?>

Eigenlijk hoor je die variabale zo er in te zetten :

1. '". $een ."', '". $twee ."', '". $drie ."'
Offline larssy1 - 03/06/2007 15:29
Avatar van larssy1 MySQL beginner inplaats van aangemeld wat jij zegt,, had ik $join_date alleen had ik het in de database aangegeven met varchar(15) maar das toch niet erg?
Offline Martijn1989 - 03/06/2007 15:30
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Nee ;) je moet wel zorgen dat je die $join_date wel boven de query plaats ipv onder .. anders bestaat die $join_date nog niet.
Offline larssy1 - 03/06/2007 15:39
Avatar van larssy1 MySQL beginner ug, was dat alles xD

hij werkt nu wel btw,,
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s