Nieuw lid |
|
CREATE TABLE log (
uid int unsigned,
code varchar(40),
ip int unsigned,
plaats varchar(150) not null,
hits int unsigned not null default '1',
wanneer datetime not null default '0000-00-00 00:00:00'
);
uid int unsigned, code varchar(40), ip int unsigned, plaats varchar(150) not null, hits int unsigned not null default '1', wanneer datetime not null default '0000-00-00 00:00:00' );
Ik heb nu deze tabel op mijn website... En zouw opzich hetzelfde kunnen als op deze website bij statistieken
website: http://84.105.39.21/
De querys heb ik nog niet allemaal goed maar dat doe ik morgen wel... Ik heb het ook zo dat als ik eerst een gast ben en dan inlog hij gewoon de zelfde record blijft gebruiken en de hits niet gereset worden... Maar dit is ook nog niet volmaakt... Stel je maar eens voor als er 2 mensen zijn op mijn website met hetzelfde ip... Dan gaan ze gebruik maken van de zelfde record ( niet meer wanneer 1 van de 2/3/4 enz is ingelogt )... Maar daar verzin dan ook nog wel iets op ofzo...
En met een andere query die automatisch gaat draaien dan zorg ik ervoor dat alle unieke bezoekers en het totaal aantal hits weer in een andere tabel word opgeslaan doormiddels van een event ( denk ik) Maar dit moet ik nog allemaal uitwerken... |