login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

compacte code

Offline lau - 20/05/2007 16:59 (laatste wijziging 20/05/2007 17:01)
Avatar van lauHTML interesse Ik heb 3 uploadvelden met bijbehorende titelvelden. Elk uploadveld wordt verdeeld over een nederlandse en engels input. Dus in totaal 6 uploadvelden met 6 titelvelden, elk upload 1 titel uiteraard. Nu heb ik voor 1 uploadveld zowel nederlandse en engelse input een code gemaakt. 2e en 3e uploadveld verschilt echter niet veel, alleen de naam. Voor 1e geldt name= pdfnl1 / pdfen1; voor 2e geldt pdfnl2 / pdfen2 etc.
Weet iemand of dit sneller kan in een code, anders moet de site erg lang laden en opslaan in database.

Ik kan de code niet posten op SM of plaatcode, vaag Ik krijg dan
Not Acceptable; An appropriate representation of the requested resource / could not be found on this server.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Grayen - 20/05/2007 17:11
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde Je moet je MySQL commando's met een spaties ongeldig maken, zoals het volgende:

IN SERT INTO, anders komt sitemasters met deze melding. Ik heb de beheerder hierover al een pm gestuurd, waardoor ik hoop dat er binnenkort melding van wordt gemaakt of dat het wordt verholpen.
Offline lau - 20/05/2007 17:16 (laatste wijziging 20/05/2007 17:18)
Avatar van lau HTML interesse Ok.. ik hoop dat de code nu zichtbaar wordt:
http://www.plaatscode.be/5360/

Dus, simpel gezegd, ik moet deze code 3x knippen en plakken met verschillende names (zie post1), dat is eigenlijk het verschil tussen de codes. Ik wil nu een compactere manier zodat de site niet lang gaat laden en checken. ik dacht iets met x=1 en dan telkens x++ ofzo.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s