login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bot maken

Offline gothmog - 27/04/2007 15:39

Ik wil een soort bot maken die mij helpt met een OMRPG spel, nu het probleem:
Hoe zorg ik ervoor dat hij inlogt en op de juiste dingen 'klikt'? Hoe moet ik beginnen?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 27/04/2007 16:13
Avatar van Gerard Ouwe rakker Dit is vaak niet toegestaan en wij ondersteunen dit soort 'cheating' hier ook niet.
Offline gothmog - 27/04/2007 16:18
Avatar van gothmog Lid Jammer... al denk ik dat je hier met wij, jezelf bedoelt... (of de crew)^^
Als het echt niet mag, sluit het topic dan maar...
Offline Mmore - 27/04/2007 16:28
Avatar van Mmore MySQL interesse Kan toch ook harstikke legaal zijn als het voor een eigen spel is..

Ik heb geen idee hoe het werkt hoor, maargoed, het lijkt mij wel interessant om te weten.
Offline gothmog - 27/04/2007 16:31
Avatar van gothmog Lid Het is niet echt voor een eigen spel.
Maar ik zou het ook wel willen weten om m'n eigen spel te beveiligen die ik nu aan het maken ben. Zodat er geen cheaters bij zitten.
Offline Nrzonline - 27/04/2007 16:36
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Ook de visual Captcha's zijn niet altijd even goed, en kunnen gelezen worden door bots. Echter zou geen één maker van een spel het tof vinden als iemand bots gaan gebruiken. Het gaat erom dat de speler het zelf speelt, en niet laat doen door de computer. Dit wordt dus ook vrijwel altijd als cheaten beschouwd en ik ga dat ook zéker niet steunen. Ik ben er al erg optegen omdat ik zelf dus ook met een MORPG project bezig ben ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s