login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Hij laadt niks in de textarea

Offline SomaQan - 21/04/2007 13:51 (laatste wijziging 21/04/2007 22:11)
Avatar van SomaQanPHP beginner ik ben bezig met een bewerk script alleen als ik de gegevens die in de database staan wel laten zien in een textarea input dan hij laat hij niks zien als ik in de brondcode kijk zie ik hem wel staan
weet iemand misschien waar het aan kan liggen want in de normale inputs laat hij de gegevens wel zien

Een deel van het script
  1. <?php
  2. $query = mysql_query("SELECT id, naam, taal, opmerking, script FROM scripts WHERE id = '".intval($_GET['id'])."'") or die(mysql_error());
  3.  
  4. while($portfolio = mysql_fetch_assoc($query)) {
  5.  
  6. $naam = htmlspecialchars($portfolio['naam']);
  7. $taal = htmlspecialchars($portfolio['taal']);
  8. $opmerking = htmlspecialchars($portfolio['opmerking']);
  9. $script = $portfolio['script'];
  10.  
  11. echo '<form method="POST" action="script_bewerken.php">
  12. <input type="hidden" name="id" value="'.intval($portfolio['id']).'" />
  13. <b>Naam:</b><br /><input type="text" name="naam" value="'.$naam.'" /><br />
  14. <b>Script Taal:</b><br /><input type="text" name="taal" value="'.$taal.'" /><br />
  15. <b>Opmerking:</b><br /><input type="text" name="opmerking" value="'.$opmerking.'" /><br />
  16. <b>Script:</b><br /><textarea rows="5" name="script" cols="40" value="'.$script.'" /></textarea><br />
  17. <input type="submit" value="Wijzigen">
  18. </form>';
  19. ?>

alvast bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline GTW - 21/04/2007 13:52

PHP gevorderde
een textarea heeft geen value... je moet het gewoon tussen de <textarea> </textarea> tags zetten
Offline Rik - 21/04/2007 13:53
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Volgens mij moet je de inhoud van een textarea tussen <textarea> en </textarea> zetten. De value tag bestaat niet voor een textarea dacht ik...
Offline SomaQan - 21/04/2007 13:58
Avatar van SomaQan PHP beginner Bedankt dat was het !
:p
Offline Ibrahim - 21/04/2007 17:11
Avatar van Ibrahim PHP expert druk dan op de oplos knop, die is er niet voor niks 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s