Ey, ik wil de functie GET_FORMAT gebruiken omdat datetime in de engelse tijd is geschreven en dmv deze functie wil de europese tijd. Maar ik krijg deze error:
Citaat:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'sendedOn,'EUR') AS sendedOn, senderId FROM pms WHERE recei' at line 1
Duidelijk toch? Geen idee wat er fout is . ik denk dat waar nu het veld sendedOn staat er een echte tijd moet zijn, maar deze weet ik dus niet? Moet ik nou speciaal een speciale query gebruiken om de datum eerst te krijgen? Want met DATE_FORMAT kan je wel veldnaam gebruiken
Klopt, maar ik heb er zowel een quote bij gezet en die verloren quote weggehaald (sendOn met en zonder quotes dus), beide deed de foutmelding niet vervagen..
Dat zei ik in de post boven jou. Ik heb sendedOn binnen en buiten quotes gezet, beide hielpen niets
Mensen:
Citaat:
Klopt, maar ik heb er zowel een quote bij gezet en die verloren quote weggehaald (sendOn met en zonder quotes dus), beide deed de foutmelding niet vervagen..
Nee ik krijg dezelfde error, ookal zet ik beide sendOn's binnen quotes. Maar anders gebruik ik alleen DATE_FORMAT wel want als je GET_FORMAT samen met DATE_FORMAT moet gebruiken zit er geen voordeel meer aan
Hmm, dit doet precies hetzelfde als GET_FORMAT en het werkt ook nog..