heb je $arr[nieuwenaam'] al gewoon echoëd? En wat krijg je in de source te zien? Wat krijg je als je het path uit je source gewoon in je adresbalk plakt, kom je dan bij het plaatje uit of krijg je een error?
Het lijkt me onlogisch waarom je een array naar de fotonaam noemt... Aangezien de foto naam gewijzigd word..
Noem de array $arr[1] = "current.gif"
En het renamen van een file wordt niet verstaan on uploaden, gen eens onder egt renamen aangezien je de array wijzigd en het bestand niet...
Is de array wel ergens geset?
Zou niet best zijn als we dezelfde gedachten hadden. Maar in iedergeval, je dwaalt af en ik zou best willen uitleggen hoe het dan in elkaar steekt maar het is mijn systeem niet en dit is de hele vraag niet meer..
Een paar dingen die je jezelf kan afvragen: 1. Staat de CHMOD voor die plaatjes goed(kan je ze wel bekijken)? 2. Hoe heb je de kolom 'nieuwenaam' uit de database gehaald(code)? 3. Werkt je upload script (bestaan die afbeeldingen wel)?
Wat krijg je als je dit verwijderd? De browser toont de figuur dan toch op ware grootte.
PS: je moet PHP-code niet beoordelen op wat je in uw browser ziet, maar op wat er ge-output wordt. Dus kijk altijd naar de source-code van uw html/php-pagina. Dan kan je al zien of het een html of een php-probleem is.