login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Probleem op site!

Offline Drieske - 30/03/2007 09:04 (laatste wijziging 30/03/2007 09:05)

Vandaag nam ik een kijkje op mijn site, gisterenavond werkte alles nog perfect en wanneer ik vanmorgen keek kreeg ik dit te zien :

Citaat:
Fatal error: Using $this when not in object context in /home/gamefactor/domains/gamefactor.be/public_html/system/inc.ubb.php on line 24

http://www.gamefactor.be/index.php

inc.ubb.php bestaat zelfs niet meer want ik heb dit weggedaan omdat deze toch niet werd gebruikt.

En ook wat ik raar vind is dat sommige afbeeldingen op de site niet meer werken en wanneer ik naar de link kijk en op de server ga kijken staan ze er wel degelijk in!

Ook krijg ik bij gallery deze error!

Citaat:
Warning: getimagesize(upload/gallery/RTPSQRYRMFSQDZY.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in /home/gamefactor/domains/gamefactor.be/public_html/modules/gallery/show.php on line 21

Weet iemand wat hier het probleem kan zijn want vind het echt wel raar!

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Manfred - 30/03/2007 10:17
Avatar van Manfred HTML interesse Treden de problemen pas op wanneer je de inc.ubb.php had verwijderd?

Zoja dan moet je even de inc.ubb.php terug zetten en kijken of de prolemen nog steeds bestaan
Offline marten - 30/03/2007 10:35
Avatar van marten Beheerder Waarschijnlijk is een backup van je site terug gezet in combinatie met onderhoud van je webserver. Het beste kan je eerst even bellen met je hosting bedrijf om te vragen wat er gisteravond / vanacht gebeurd is.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s