Hallo iedereen ik ben met een dating script bezig,
alleen als ik in de admin paneel dingen wil aanpassen en op save druk krijg ik deze fout !!
heeft iemand een idee
Fatal error: Call to undefined function: changevars() in /home/master/domains/rdbwebhosting.com/public_html/dating/admin/index.php on line 475
<?php
############################################################
# This file has been generated by admin script, be careful #
# on file change. #
############################################################
### Privilegied Users
// Attension: If you wish to add, or remove type of user you need make changes
// in the languages/default/default_.php file first.
# Privileged users timelife (in month)
$wpt=array('0','3','6','12');
# Payment for each member type in dollars. Can be float for ex. 1.50
$wpm=array('0','19','29','39');
# How many messages per day can sent each user type
$wps=array('10','20','30','50');
# Payment for affiliate users. Can be float number for ex: 1.50
$wpa=array('0','1.90','2.90','3.90');
# Messages number which can send new member for free by gender:
$wmg=array('0','3','3');
# How many photos may add each type of user
$wpn=array('3','7','11','15');
# Real language names in english
$reallangname=array('ar'=>'Arabic','az'=>'Azerbaijani','bg'=>'Bulgarian','br'=>'Brazilian','bs'=>'Bosnian','zh'=>'Chinese','cs'=>'Czech','de'=>'German','default'=>'Default','da'=>'Danish','es'=>'Spanish','fr'=>'French','fi'=>'Finnish','ka'=>'Georgian','el'=>'Greek','hr'=>'Croatian','hu'=>'Hungarian','it'=>'Italian','lt'=>'Lithuanian','nl'=>'Dutch','no'=>'Norwegian','pl'=>'Polish','pt'=>'Portuguese','ro'=>'Romanian','ru'=>'Russian','sl'=>'Slovenian','sv'=>'Swedish','sk'=>'Slovak','sr'=>'Serbian','tr'=>'Turkish','uk'=>'Ukrainian');
# How many search pages show to user by access level - 0 means unlimited
$wsp=array('0','0','0','0','0');
?>
heel apart ik heb een deel van het script gekocht en al een aantal bugs eruit gehaald maar als hij verwijst naar een file waar die functie niet eens in staat dat is wel erg raar hoe maak ik zelf die functie erin ??
Hopelijk heb je niet teveel betaald want je bent duidelijk in de zak gezet of je hebt het gekocht van een noob. De functie zelf maken is bijna onmogelijk, tenzij je exact weet wat die functie moet doen met die parameter. Dan kunnen we hem misschien samen maken.
ik heb 250 euro betaalt voor dit script maar ben later gaan zoeken,
en het is nog illigaal ook dus.
heb ik de beste man een mail gestuurd
dat ik er niet van hou om opgelicht te worden.
en ik graag me geld terug wil.
maar heb tot nu toe nog geen reactie gehad
van deze man die ze eigen uitgeef als
Bert van Berg
heeft mij dit script verkocht kwam ik na onderzoek achter AzDGDatingPlatinum 1.7.4
wat helemaal niet van hem is en ik ook niet denk dat hij de rechten heeft om het door te verkopen aangezien hij er zoveel moeite voor heeft gedaan om de copyright weg te halen en alles wat met deze site te maken heeft denk ik dat hij ook belangrijke files heeft verwijderd.
de eche goeie versie bij de echte eigenaar loopt wel aardig in de prijsen 299$ voor die prijs kun je hem kopen bij de echte eigenaar maar ik ga natuurlijk niet nog eens betalen.
maar iedereen toch bedankt voor de moeite.
ik denk dat ik iemand maar een dating site op maat moet laten maken. niet dat dat goedkoop zal worden, maar dan weet ik temminste met wie ik zaken doe.
beste siliecorn een open source heb ik al gevonden ook op de website waar de betaalde source op staat.
maar mijn doel met een dating site is om er toch een klein beetje geld mee te verdienen.
want in veel open source datings site´s zitten niet echt super veel opties en aangezien mij php kennis nog niet op 100 % staat,
lijkt het mij op er 1 te laten maken de beste optie
alleen moet ik even gaan kijken naar mijn budget die er gedaald is na mijn laatste oplichting.
Je zou een opensource project kunnen downloaden (eentje die gratis is) en je zou dan een (betrouwbare) scripter kunnen zoeken die de extra opties erin bouwt. Zo bespaar jij geld, en de scripter wat tijd.
Zou trouwens ook even naam + emails van die persoon naar het echte bedrijf doorsturen. Denk dat hun ook niet blij zijn van dit soort praktijken. En wellicht dat ze jou nu kunnen matsen met hun legale pakket