login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

formulier naar mysql (Opgelost)

Offline dieterbonte - 09/03/2007 17:38
Avatar van dieterbonteNieuw lid Heb volgend probleem waarover ik niets kan terug vinden in tutorial
Heb een formulier met 4 tekstvelden. Aantal, Naam, Omschrijving en Code in een rij. Deze worden bij posten weggeschreven in tabel InputBr. Tot daar geen probleem maar ik wil in mijn formulier door te klikken op knop rij toevoegen dezelfde maar lege rij onder mijn eerste rij krijgen om opnieuw dezelfde records met andere waarde naar tabel weg te schrijven. Heb al met met lus geprobeerd op tabel met rij maar dan krijg ik geen unieke invulvelden en is de data van mijn eerst ingegeven rij verdwenen. Kan mij hier iemand wat op weg in helpen?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline roelh - 09/03/2007 19:30
Avatar van roelh PHP gevorderde Snap het niet helemaal, sorry.
Kun je misschien iets duidelijker zijn?
Offline marten - 09/03/2007 19:31 (laatste wijziging 09/03/2007 19:32)
Avatar van marten Beheerder moment zoek ik even een voorbeeld op
http://www.zapa...tiple.html
Offline dieterbonte - 09/03/2007 19:51 (laatste wijziging 09/03/2007 20:16)
Avatar van dieterbonte Nieuw lid Ik heb daar idd een voorbeeld en html code op gevonden onder zpFormMultipleLimit property. Het is als het onderste voorbeeld dat je met + extra velden kan toevoegen. Alleen zou ik die wanneer de gebruiker alles heeft ingegeven de data in een tabel in mysql willen wegschrijven. Dat lukt niet omdat de velden geen unieke naam hebben.
Probleem 2 is dat bij het vb de html code staat maar niet het java script hoe ik met die + velden kan toevoegen.
Offline marten - 09/03/2007 20:41
Avatar van marten Beheerder de javascript code kan je downloaden 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s