login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Webcam script

Offline Warbringer - 01/03/2007 13:52
Avatar van WarbringerOnbekend Ik ben opzoek naar een webcam script.
m.a.w. iemand komt online op een chat,
dan kan je via 'zijn / haar' persoonlijke pagina inloggen
en de webcam bekijken.

Iemand die zo'n script weet te vinden misschien?
heb zelf gezocht maar kan niet veel vinden.
Het liefst in PHP zoveel als dat mogelijk is.

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mad_Mike - 01/03/2007 14:11
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Volgens mij moet die persoon dan op zijn/haar pc een programma'tje hebben draaien die als server dient. Dan zou je namelijk daarna kunnen connecten om zo de beelden te verkrijgen.
Offline Warbringer - 01/03/2007 14:40
Avatar van Warbringer Onbekend dus m.a.w. moet je host ook een programma draaien om voor ELKE account (ingelogt persoon) een webcam connectie te kunnen maken?

hmm.. dacht dat het met sockets en dergelijk wel te doen was.
Dus meer dat 'het script' een verbinding naar JOUW webcam opend, en deze doorlust naar de gene die de link aan klikte zeg maar.

uhmmm.. even denken... zoiets als wat je wel eens bij contact website's ziet zeg maar... kan je op iemand zijn profiel klikken en dan met een link de webcam connectie openen.
Offline pj_muller00 - 01/03/2007 14:43
Avatar van pj_muller00 PHP interesse Er bestaan van die java aplicaties.

Volgens mij is niet echt in PHP haalbaar om iets vloeien over te krijgen en nog eens mooi met de webcam te communiceren.
Offline Mad_Mike - 01/03/2007 14:43
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Wat ik bedoelde te zeggen is dat volgens mij de persoon die de webcam heeft aangesloten op zijn pc een programma moet draaien die zijn webcam 'beschikbaar' stelt voor buiten-af...

Offline Warbringer - 01/03/2007 14:44
Avatar van Warbringer Onbekend ja snap hem, zal dat eens proberen uit te zoeken.

pj_muller00, enig idee waar ik zulke scrips kan vinden / zoeken?
misschien een tip voor een goede site?
Offline spyzone - 01/03/2007 16:00
Avatar van spyzone PHP beginner Het is mogelijk met flash.
Met een zogenoemde cam-module.
Weet niet waar je zoiets kan vinden, maar het zit bijvoorbeeld in de chatmodule van www.userplane.com
Offline Warbringer - 01/03/2007 17:48
Avatar van Warbringer Onbekend thanks, zal eens gaan rondkijken heb dit hard nodig haha.
als iemand nog tips heeft of iets weet, post het maar 't is allemaal van harte welkom!

thnx allemaal!
Offline CounterForce - 02/03/2007 01:37
Avatar van CounterForce Onbekend mss ff VinTage contacteren? die is Flash-expert 
Offline ThAlmighty - 02/03/2007 08:02 (laatste wijziging 02/03/2007 08:03)
Avatar van ThAlmighty HTML beginner heb al een keer gezocht. Volgens mij maakt userplane gebruik van een Flash Communication Server. Zoek daar ook maar is na 
Offline compudoc - 02/03/2007 08:17
Avatar van compudoc PHP beginner er staan een aantal dingen over webcam (flash) op bewired.nl
ga naar bewired.nl => flash 8 => webcam , je ziet nu als het goed is een lijstje
Offline Warbringer - 02/03/2007 08:57 (laatste wijziging 02/03/2007 09:23)
Avatar van Warbringer Onbekend ja nergens echt iets wat ik zoek.
je moet dus met de gebruiker connecten en hem kunnen zien.
bijvoorbeeld als 100 man op de link klikt moet 100 man ook die ene persoon kunnen zien zeg maar die in de link verwerkt zit.

zal eens verder zoeken als ik iets vind zal ik het ook posten,
altijd interessant zo'n script toch? en het wordt wel flash waarschijnlijk ja maar goed zal eens zoeken.

1. http://www.robe...m_wme.html

2. http://www.soft...rver.shtml

Misschien is dat iets in de richting?
Maar dan snap ik nog niet hoe ik diverse gebruikers kan gebruiken maar goed ik zoek verder ;)
Offline vinTage - 02/03/2007 10:34
Avatar van vinTage Nieuw lid have fun & zoek naar een flashcom host 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s