login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

syntax error

Offline Warbringer - 31/01/2007 20:46
Avatar van WarbringerOnbekend Hallo luitjes, ik wil op postcode zoeken en een lijst weergeven.
Het probleem:

Citaat:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'AND status=statusID AND statusActive=1 AND leverancier=leveranci

Dit zie ik de EERSTE keer dat ik zoek, alleen de eerste keer dat ik de zoek functie gebruik! Gebruik ik hem daarna, dan is alles goed.

Iemand die weet wat de fout kan zijn?
Mijn code op:
http://www.plaatscode.be/4025/

Groetjes!

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline letscode - 31/01/2007 20:54
Avatar van letscode HTML beginner moet status=statusID niet status=$statusID zijn?
Offline Warbringer - 31/01/2007 21:02 (laatste wijziging 31/01/2007 21:10)
Avatar van Warbringer Onbekend zou zo moeten zijn want het werkt perfect, alleen de eerste keer wordt er een fout gegenereerd en dat snap ik dus niet :S

maar het is inderdaad zonder het $ tekentje hehe

-- EDIT --

ben een stukje verder namelijk

Citaat:
Notice: Undefined index: product in /storage/mijndomein/users/036988/public/sites/demo.burninghardware.nl/inc_top.php on line 8

de desbetreffende pagina te vinden op:
http://www.plaatscode.be/4026/
Offline riekele - 31/01/2007 21:54
Avatar van riekele PHP beginner probeer is if(!empty($_GET['product'])) op lijn 8
Offline Warbringer - 31/01/2007 22:09
Avatar van Warbringer Onbekend neen helaas niet nu zegt hij:

Notice: Undefined index: product in /storage/mijndomein/users/036988/public/sites/demo.burninghardware.nl/inc_top.php on line 8

Notice: Undefined index: product in /storage/mijndomein/users/036988/public/sites/demo.burninghardware.nl/inc_top.php on line 9
Offline webstab - 31/01/2007 22:55
Avatar van webstab PHP ver gevorderde if (Isset($_GET['product']) && Is_Numeric($_GET['product))
ipv
if($_GET['product'])
Offline Warbringer - 31/01/2007 23:05
Avatar van Warbringer Onbekend werkt niet, maar het zit hem in de query denk ik maar er zit voor mijn oog geen fout in :S
Offline Stijn - 31/01/2007 23:27
Avatar van Stijn PHP expert voer de query uit met waarden ipv variablen , heb je resultaat BINGO -> zet dan je variablen BUITEN quotes (hoeveel keer moet dat herhaalt worden ).

FOUT -> kijken goed naar je query

er is niets mis met je PHP code

groeten
stijn
Offline Warbringer - 31/01/2007 23:30
Avatar van Warbringer Onbekend opgelost lol, ja dat stuk code was niet door mij geschreven, het gekke is dat het altijd gewerkt heeft totdat er 2 nieuwe producten werden toegevoegt maar het werkt nu en idd de quotes en zo 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s