login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

fopen / fputs werkt niet

Offline Warbringer - 31/01/2007 00:44
Avatar van WarbringerOnbekend Hallo luitjes, krijg een rare foutmelding.

CHMOD is 777 op het log.txt bestand, mijn code is als volgt:

1. // een log bestand aanmaken waarin terug te vinden is aan welk id (MYSQL) het BedrijfNaam is gekoppeld
  2. $fopen = fopen("log.txt", "A");
  3. fputs($fopen, "test");

De foutmelding(en) die ik krijg:

Warning: fopen(log.txt): failed to open stream: Success in /storage/mijndomein/users/036988/public/sites/documents.burninghardware.nl/Project 6/admin/add_customer.php on line 116

Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /storage/mijndomein/users/036988/public/sites/documents.burninghardware.nl/Project 6/admin/add_customer.php on line 117

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 31/01/2007 01:12
Avatar van vinTage Nieuw lid de oplossing weet ik even niet, maar een bestand chmodden op 777 is niet slim, iedereen heeft er nu full control over.
en als je toch de beschiking hebt over mySQL, waarom dat kloten met text bestandjes ?
Offline Warbringer - 31/01/2007 01:19 (laatste wijziging 31/01/2007 01:29)
Avatar van Warbringer Onbekend omdat alles in de SQL staat maar ik wil sommige info ook in een .txt bestand maken als log bestand.

Het heeft altijd gewerkt maar nu ineens niet meer, en na het opgezocht te hebben lijkt alles toch goed te zijn (qua code) dus ik snap er de ballen niet van ;)

-- EDIT --

Probleem gevonden... het moet een kleine letter A zijn en geen grote A.... stom eingelijk dacht toch echt dat ik dat altijd deed met grote letters maar goed het werkt nu perfect lol
Offline vinTage - 31/01/2007 01:30 (laatste wijziging 31/01/2007 01:31)
Avatar van vinTage Nieuw lid naja, iig de error zegt je dat het textbestandje niet bestaat.

als je dit leest, zie je dat de hoofdletter A niks doet.
mss dat kleine letter a en a+, WEL een missend bestandje aanmaakt ?

just a thougt, want mysql blijft nog 2000 keer makkelijker imo 

edit
, ah je zag t al 
Offline Warbringer - 31/01/2007 10:49
Avatar van Warbringer Onbekend haha ja, toch bedankt he 
ja ik zou zweren dat ik voorheen ook hoofdletters gebruikte maar goed schijnbaar zat ik ernaast te veel gefeest denk ik >.<
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s