login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

hoeveel zou jij geven?

Offline elecomte - 16/01/2007 22:15
Avatar van elecomteGrafische interesse Stel dat je deze site kon kopen,
http://www.toxicityrpg.com

(als je eens wil een kijkje nemen: login is mondale en wachtwoord test)

Hoeveel zou jij dan geven?
Ik heb namelijk die keuze maar ik weet niet goed welk bod ik erop zou moeten plakken.

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Warbringer - 16/01/2007 22:22
Avatar van Warbringer Onbekend om heel eerlijk te zijn niks, ik denk dat als je je zelf in PHP/HTML/CSS en zo een beetje verdiept dat je zelf met een beter resultaat komt... maar zo denk ik er persoonlijk over dan.
Offline bigsmoke - 16/01/2007 22:24
Avatar van bigsmoke PHP interesse Ik vind het er wel leuk uitzien, alleen dan de layout wat magertjes:P Kweet wel niet hoeveel zoiets waard is:s
Offline DenMette - 16/01/2007 22:25
Avatar van DenMette PHP gevorderde zo is het wat moeilijk te oordelen over een site het heeft zen voordelen en nadelen om een site te kopen

Ik hoop dat je weet hoe codes eruit zien want anders heb je wel dikke pech. weetje ik zou het zelf maken maar als het een x aantal mebers heeft meer als 200 ofzo dan kan je misscien wel een gok wagen maar anders zou ik het niet doen.

Deze vraag is moeilijk te beantwoorden omdat dit bij iedereen verschilt.

ik hoop dat mijn reply je tot verstand kan brengen.

Jij moet kiezen dat je het koopt wij kunnen alleen maar zeggen Ja / Nee omwille van ...

Je snapt het wel
Offline Warbringer - 16/01/2007 22:29
Avatar van Warbringer Onbekend precies wat DenMette zegt, heeft het een nice aantal gebruikers dan zou ik het zeker doen, anders zou ik de gok niet nemen... vindt het allemaal mager gemaakt om eerlijk te zijn.
Offline elecomte - 16/01/2007 22:33
Avatar van elecomte Grafische interesse Ik heb heel wat verstand van php, (zie http://torncityoffice.be.tt/) maar coden in verband met een game, is natuurlijk een stuk moeilijker, en ik denk dat dit mij heel wat meer moeite zou kosten om zelf te kunnen maken. Op dit moment misschien zelfs on mogelijk.

De layout is inderdaad barslecht, maar daar ben ikzelf goed in, dus dat is geen probleem voor me om te veranderen. En wanneer ik de code heb, zou ik zelf heel eenvoudig kunnen editten.

Natuurlijk is het wel een feit, dat code die je zelf maakt strakker is, en meer naar je wensen. Maar hoeveel tijd zal het me niet kosten omdit resultaat voor elkaar te krijgen?

Bestaan er scripts, van deze groote die gratis ergens staan? Buiten die stomme criminals shit dan..?

En heeft niemand een idee over een geld budget? Het heeft reeds enkele spelers, en de eigenaar heeft reeds 300 usd staan op zijn paypal van donaties.
Offline Warbringer - 16/01/2007 22:39
Avatar van Warbringer Onbekend Ik zit ook al een hele tijd te denken over een online game zelf te maken maar zoek nog wat mensen die het 'team' kunnen versterken en betrouwbaar zijn 

iemand voor het grafische gedeelte is wel harder, zoals popjes ontwerpen en tegels (het speeldveld bestaat uit tegeltjes) waarop je gebouwen kunt bouwen en dergelijke... dat soort dingen.

Zoiets als www.travian.nl

zou een leuk leer/serieus project zijn waar eventueel ook nog een leuke bijdragen uit te slepen is 
Offline elecomte - 16/01/2007 22:44
Avatar van elecomte Grafische interesse het maken van die dingetjes (fototjes ) lijkt mij het minst. Maar dan wel het php systeem die alles regelt. Zal heel wat werk kosten.

Iemand die nog iets zou willen aanbrengen ivm een bod?
Offline vinTage - 17/01/2007 00:58
Avatar van vinTage Nieuw lid Persoonlijk zou ik er niets voor geven.

ALS de advertentie kosten zoveel zouden opbrengen, waarom...wil hij dan verkopen terwijl hij niets (meer) hoeft te doen ?

Je hebt idd nog een hoop werk wil je er iets 'ooglijks' van maken.
En het script gedeelte, of dat nou wel of niet goed is, het is nooit zo leuk, als dat je zelf zou willen.
Offline pj_muller00 - 17/01/2007 09:15
Avatar van pj_muller00 PHP interesse Mannen ik zou er niet zelf aan beginnen.

Ik heb er één gemaakt en ik heb er echt ongelofelijk veel tijd (6 maanden) moeten insteken.

Ik denk dat ik aan 4000 regels propere code zit (heel 'kort' geschreven).

Als je niet de taal onder de knie hebt moet je daar echt niet aan beginnen.

Pj  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s