Lid |
|
ik moet een DB maken met info over auto's en dergelijke, en ook moeten er nieuwe kunne worden ingevoerd! dus ik schrijf het volgende
<?php
if($but_toevoegen){
$query="INSERT INTO wagen(`foto_voor`, `foto_achter`, `foto_Rkant`, `foto_Lkant`, `foto_binnen`,
`foto_velg`, `bouwjaar`, `kilometers`, `brandstof`, `prijs`, `electr_pack`, `alu_velgen`, `airco`,
`leder`, `velgen`, `ABS`, `GPS`, `garantie`, `info`, `demo`, `Naam_auto`)
VALUES(NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,'$bouwjaar','$kms',' ','$prijs',TRUE,TRUE,TRUE
TRUE,FALSE,FALSE,FALSE,'$garantie','$info',FALSE,'$auto_naam')";
$result = mysql_query($query) or die(mysql_error);
}
if($query){
echo("toegevoegd");
}else{
echo("foutje");
echo(mysql_error());
}
?>
<?php if($but_toevoegen){ $query="INSERT INTO wagen(`foto_voor`, `foto_achter`, `foto_Rkant`, `foto_Lkant`, `foto_binnen`, `foto_velg`, `bouwjaar`, `kilometers`, `brandstof`, `prijs`, `electr_pack`, `alu_velgen`, `airco`, `leder`, `velgen`, `ABS`, `GPS`, `garantie`, `info`, `demo`, `Naam_auto`) VALUES(NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,'$bouwjaar','$kms',' ','$prijs',TRUE,TRUE,TRUE TRUE,FALSE,FALSE,FALSE,'$garantie','$info',FALSE,'$auto_naam')"; } if($query){ }else{ } ?>
raar maar waar krijg ik telkens van mijn server te horen da er dus die "mysql error" is, maarja, ik vind dus ECHT nie wa er scheelt!! :\ HELP!!!
alvast bedankt!!!
greetz
Admin edit:
Voortaan elk stukje php code tussen <?php en ?> zetten
|