login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

extra gegevens meegeven aan veld

Offline Grayen - 17/11/2006 20:39
Avatar van GrayenPHP ver gevorderde Is er ook de mogelijkheid om extra gegevens mee te geven aan een veld, zoals bijvoorbeeld het woord select zonder daarbij gebruik te maken van het veldnaam?

Ik ben namelijk bezig met een groot script, het werkt goed, alleen doordat ik niet extra dingen aan een veld kan meegeven, zorgt dit voor wat problemen.

Mijn idee is namelijk als volgt, door een mysql tabel aan te maken een systeem zo maken, dat ik alleen nog de html moet maken voor hoe ik de gegevens die uit uit de tabel haal wil weergeven, dus de complete admin wordt dynamisch gemaakt door de mysql tabel. Moeilijk uit te leggen . Dit is me al helemaal gelukt, maar ik loop nu in de problemen, doordat ik alle extra informatie die ik een veld wil meegeven mee geef door een veld naam zo te noemen: naam_extra

bijvoorbeeld: wachtwoord_p.

Alleen zou het heel mooi zijn als ik informatie kon meegeven aan een veld naam zonder het in de naam de plaatsen.

Is dit mogelijk?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 17/11/2006 20:43
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde tja, ik zou zeggen, dat moet je in de value tag zetten, maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoelt.

Kun je beter uitleggen waarvoor die extra waarde is?
Offline Grayen - 17/11/2006 21:25
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde het gaat over de mysql table niet de waarde die erin moet, die waarde dient om aan te geven wat voor waarde erin zit, zoals is het een wachtwoord of een website url. aan de hand daarvan kan ik de hele admin genareren. ik zou alleen willen weten is het mogelijk om informatie toe te voegen aan een mysql table veld?
Offline Simon - 17/11/2006 21:57
Avatar van Simon PHP expert kun je niet een standaard volgorde maken?
naam_extra1_extra2_...
en dan exploden 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s