Nieuw lid |
|
Dit naar aanleiding van het inlog registratie systeem, ik heb bij het controlepaneel de optie gedaan om het email te veranderen. Op het veranderen van het email adres is er een check om te kijken of iemand anders al geregistreerd staat met het zelfde email adres. Nou heb ik een probleem dat wanneer de klant zijn email adres niet veranderd maar wel iets anders veranderd , laten we zeggen zijn naam, deze check nog wel wordt uitgevoerd en ik dus een foutmelding krijg.
Goed, wat ik dus wil is dat er geen foutmelding wordt gegeven als het geposte email adres overeen komt met het al geregistreerde email adres van de klant die ingelogd is. Ik neem aan dat dit moet gebeuren met een check van het id, dus het id uit de sessie vergelijken met het id uit de query. Ikzelf heb dit op vele manieren geprobeerd, dit is de laatste:
http://www.plaatscode.be/3032/
Dit werkt natuurlijk niet. Dus weet iemand hoe ik dit wel werkend kan krijgen. Dus wanneer het geposte email adres gelijk is aan een geregistreerde email, dit is logisch aangezien het de email is van de klant zelf, hij geen foutmelding geeft.
|