login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

IPB WARNING, Too Many connections.

Offline Erwt - 01/11/2006 20:45
Avatar van ErwtPHP beginner Hej allemaal, met Invision PowerBoard krijg ik de volgende error (soms):
Wie kan mij aub helpen, alvast bedankt

IPB WARNING [2] mysql_connect(): Too many connections (Line: 131 of /ips_kernel/class_db_mysql.php)

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here.

Error Returned

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 01/11/2006 20:48
Avatar van Tuinstoel PHP expert Vertaal het eens voor jezelf. Hieruit blijkt namelijk dat er te veel connecties zijn, en dat je server dus overbelast is o.i.d...
Offline Erwt - 01/11/2006 20:50
Avatar van Erwt PHP beginner het moeilijkste is dat o.i.d.. ik zit in mijn eentje erop en krijg dat, dit is gewoon een website van een webhostingbedrijf.
Offline Martijn1989 - 01/11/2006 20:56
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Server is overbelast betekend dat ja ;) .. Je kan ergens in je php instellingen de aantal maximum connacties veranderen (als je de server in eigen beheer hebt)
Offline Erwt - 01/11/2006 20:58
Avatar van Erwt PHP beginner Nee, deze heb ik helaas niet in eigen beheer.. vind het wel vreemd en jammer, en ook jammer dat hier niks tegen te doen is maar toch weer bedankt SM 
Offline ikkedikke - 01/11/2006 22:45
Avatar van ikkedikke PHP expert je moet ermee naar je hostingbedrijf gaan. die zouden toch voor een werkende database moeten zorgen !
Offline Gerard - 01/11/2006 22:51
Avatar van Gerard Ouwe rakker Gewoon de support van je hosting contacteren dat ze het aantal concurrent connecties ophogen of van klanten verlangen dat ze geen gebruik maken van persistant connecties.
Offline Erwt - 02/11/2006 07:07
Avatar van Erwt PHP beginner Klinkt mij allemaal moeilijk in de oren, het moet wel bestemd zijn voor tenminste 30 personen of meer tegelijkertijd op het forum.

host: BestHost
Offline xSc - 02/11/2006 09:03
Avatar van xSc Onbekend Gebruik je niet stiekum mysql_pconnect() i.p.v. mysql_connect(). Eerstgenoemde sluit verbindingen niet af wanneer het script stopt. Bij een redelijk aantal bezoeken loopt het aantal verbindigen ook snel op. Gebruik liever mysql_connect().
Offline bosgroen - 02/11/2006 13:00
Avatar van bosgroen Gouden medaille

PHP interesse
Gaan klagen bij jouw hostingbedrijf, jij doet niets verkeerd. Als je betaald moet je iets deftigs terugkrijgen. Mijns inziens is invision goede scripts en als je al errors krijgt bij 30 personen op een forum; dan heb je wel echt geen goeie host hoor. (Hij moet minder sites op zijn server zetten, of zijn server wat verzwaren.) Dus, ga maar bij jouw host gaan klagen!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.156s