PHP expert |
|
Als ik gegevens in de tabel heb staan gaat alles goed, maar word de tabel leeg of volstaat de query niet dat "slaat" php af, hoe stopt direct het script en laat ook mijn melding zien die er zou moeten komen.
Ik zet hier alleen het deel waar het over gaat en op plaatscode alles wat er tussen deze if/else structuur staat:
<?php
$tpl->newBlock('meldingen');
$tpl->assign('melding', 'Alle <b>ongelezen</b> berichten:');
$tpl->newBlock('form_wijzig');
$tpl->assign(array(
'acties' => 'Acties:',
'titel' => 'Onderwerp:'
));
$select = mysql_query("SELECT * FROM contact WHERE nieuw = 1 ORDER BY contactid DESC LIMIT $offset, $max");
if(mysql_num_rows($select) == 0)
{
$tpl->newBlock('meldingen');
$tpl->assign('melding', 'Er zijn geen nieuwe berichten');
}
else
{
while($arr = mysql_fetch_array($select))
{
$tpl->newBlock('form_wijzig_data');
$tpl->assign('titel', '[' .$arr['categorie'] . '] <b> ' . uit($arr['onderwerp']) . ' </b> door ' . uit($arr['naam']));
$tpl->newBlock('form_wijzig_edit');
$tpl->assign(array(
'wijzig' => '?p=admin/admin&menu=contact&mod=contact&act=nieuw&id=',
'id' => $arr['contactid'],
'icon' => 'email.gif'
));
}
}
?>
<?php $tpl->newBlock('meldingen'); $tpl->assign('melding', 'Alle <b>ongelezen</b> berichten:'); $tpl->newBlock('form_wijzig'); 'acties' => 'Acties:', 'titel' => 'Onderwerp:' )); $select = mysql_query("SELECT * FROM contact WHERE nieuw = 1 ORDER BY contactid DESC LIMIT $offset, $max"); { $tpl->newBlock('meldingen'); $tpl->assign('melding', 'Er zijn geen nieuwe berichten'); } else { { $tpl->newBlock('form_wijzig_data'); $tpl->assign('titel', '[' .$arr['categorie'] . '] <b> ' . uit($arr['onderwerp']) . ' </b> door ' . uit($arr['naam'])); $tpl->newBlock('form_wijzig_edit'); 'wijzig' => '?p=admin/admin&menu=contact&mod=contact&act=nieuw&id=', 'id' => $arr['contactid'], 'icon' => 'email.gif' )); } } ?>
http://www.plaatscode.be/2973/
Ik ben er nu al een paar uur mee aan het worstelen en het lukt me niet
|