Als ik deze query probeer uit te voeren in php, werkt hij niet. Echter, ik heb dezelfde query proberen uit te voeren in phpmyadmin met normale waarden, en hier werkt hij wel. Zodra iemand de volledige code nodig heeft zal ik die op plaatscode.be zetten. Ik weet zeker dat de database connectie in orde is, en dat de rest van het script geen fouten geeft.
ik gebruik altijd bij $_POST een single quote ipv een dubbele. misschien dat het daaraan kan liggen?
en krijg je errors? of voert hij bepaalde onderdelen niet in.
Edit: misschien dat het in je query ook eraan kan liggen dat je daar ; in hebt staan. ik heb geloof ik wel eens ergens geleszen dat phpmyadmin dat wel gebruikt, maar een gewone query niet.
zet eens naast je query, in de else dus, echo "Gelukt!";
als hij dat als niet eens weergeeft hb je $fouten dus al ergens gedeclareerd of verkeerd aangeropen waardoor hij hem niet ziet als 0.
hebje er een array van gemaakt?
Hij heeft dat "gelukt" al staan, maar dan als "Je bent succesvol ge...."
Echter heeft hij geen mysql_error weergave, dus als hij dat nou eerst is probeert (zie mijn vorige post voor voorbeeld)
Als je wil weten of $fouten uberhaupt bestaat, dan gebruik je gewoon een keertje die ($fouten); En error_reporting (E_ALL); kan daar ook handig voor zijn . Dan zou hij iets zeggen als "undifined variable $fouten blablabla.."
/edit
Ja, md5 codeerd je wachtwoord altijd in 32 karakters.
Nu kan ik toch wel weer vloeken! Daar had ik dan weer niet bij stil gestaan. Ik ben het zo gewend om altijd een md5 te gebruiken, maar daar had ik niet bij nagedacht. Heel erg bedankt, hoor!!!