login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Navigeren in je zoekactie

Offline jandelaet - 03/10/2006 00:34 (laatste wijziging 03/10/2006 00:38)
Avatar van jandelaetNieuw lid hey,

Ik heb een probleem met mijn site dat een gelijkaardig probleem is op de site http://www.fotoshoots.be. Als je naar daar gaat en je klikt op zoek een model en je kiest bv vlaams brabant dan krijg je een hele lijst met moddelen uit vlaams brabant. Als je dan op het eerste model klikt om meer te weten dan vervolgens op volgende dan krijg je niet het volgende model uit vlaams brabant maar gewoon het volgende model met een volgende ID. Wat ik zou willen hebben dan is dat het volgende model dat getoond wordt ook uit vlaams-brbant komt dus van die zoekactie. Ik hoop dat het een beetje duidelijk gezegd is  ! Dit probleem ondervind ik ook in mijn site die nog niet online staat daarmee dat ik een voorbeeld neem van een andere site!
Zou er iemand mij kunnen helpen dit op te lossen?
Alvast bedankt
Jan

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 03/10/2006 07:06
Avatar van Ultimatum PHP expert Ik heb dit probleem gehad met een foto systeem, gooi alle zoekresultaten in een array en dan als je gwoon +1 doet pakt hij het volgende item in de array
Offline Thomas - 03/10/2006 08:48
Avatar van Thomas Moderator De informatie van de zoekactie zul je op een of andere manier moeten onthouden. Dit kan via de URL, of via een cookie of via een sessie.

Elke methode heeft zijn voor- en nadelen.
Offline jandelaet - 03/10/2006 09:10
Avatar van jandelaet Nieuw lid Ok dank je wel,
had ook al iets in gedachten met een array! Heeft iemand daar soms een tutorial voor of een klein scriptje? Ben nog een newbie in php.
Alvast bedankt voor de reacties!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s