login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

backup database uploaden

Offline humor - 26/08/2006 17:17
Avatar van humorHTML beginner Hallo

De server waarop mijn site stond is gecrasht. Gelukkig had ik nog een backup liggen van de database. Maar deze is 8.7 mb groot en het lukt met niet om deze te uploaden. Als ik het bestand wil openen in dreamweaver om het in kleinere bestanden over te plaatsen, slaat dreamweaver tielt. Kan iemand me helpen?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Voldemort - 26/08/2006 17:22
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Openen in Kladblok of een andere editor en in stukjes kappen .
Offline Rik - 26/08/2006 17:23 (laatste wijziging 26/08/2006 17:23)
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Als die backup steeds een regel met een query bevat kan je dat bestand toch gewoon in stukjes knippen en zo uploaden?

Wat heb ik toch vandaag, steeds is iemand sneller dan mij. 
Offline Maarten - 26/08/2006 17:28
Avatar van Maarten Erelid Of als je externe connecties kan maken, maw vanaf jouw pc, kan je met een MySQL administrator tool die query importeren, en dan zal dat programma die queries stuk voor stuk verwerken. Je computer zal dan wel even pokke traag gaan, maar het gaat wel (nog gedaan met een dump van 80 MB)
Offline humor - 27/08/2006 12:12
Avatar van humor HTML beginner @ Voldemort + Boukefalos: zoals ik al zei slaan mijn dreamweaver (of kladblok...) tielt als ik het probeer te splitsen.

@Murfy: via welke administrator tool? hoe kan je zo'n connectie maken?
Offline Voldemort - 27/08/2006 12:33
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Ze slaan tielt, je bedoelt crashen? Met of zonder error (niet Nu beëndigen of dergelijke, errors die Dreamweaver of Kladblok zelf maakten)?

Je moet gewoon even geduld hebben 8,7 MB tekst is behoorlijk wat tekens. Daarom kan je best een poosje wachten totals Kladblok alle tekst heeft getoond.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.227s