login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

textfile met SQL-commands verwerken

Offline wimoost - 25/08/2006 15:34
Avatar van wimoostNieuw lid Hallo,

Ik zoek dezelfde functie zoals die ook in phpMYadmin zit.
Ik wil op een pagina de gebruiker via een browse-button kunnen laten zoeken naar een .txt bestand (op zijn lokale pc). Dit bestand is door een appl. aangemaakt en bestaat uit een groot aantal SQL statements. Als de gebruiker de file heeft gelokaliseerd moet deze worden uitgevoerd.

Iemand enig idee hoe dit te realiseren ??

grtz

wim oost

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dark_Paul - 25/08/2006 15:44
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde weet je zeker dat je dit wilt? als je de file namelijk op de pc van de gebruiker zet, en die heeft de file gevonden kan hij die aanpassen en kan hij zelf queries uitvoeren zonder dat jij het ziet. Vooral als je hem/haar het bestand zelf op laat zoeken moet je die persoon volledig kunnen vertrouwen.
Offline wimoost - 25/08/2006 15:47
Avatar van wimoost Nieuw lid Ja, het is een upload naar zijn eigen database/omgeving dus als hij die wil verzieken ......
Offline Gerard - 25/08/2006 16:50
Citaat:
Ik wil op een pagina de gebruiker via een browse-button kunnen laten zoeken naar een .txt bestand (op zijn lokale pc). Dit bestand is door een appl. aangemaakt en bestaat uit een groot aantal SQL statements. Als de gebruiker de file heeft gelokaliseerd moet deze worden uitgevoerd.

Verwerken van formulieren
Uploaden van bestanden
Aangeboden upload scripts/classes

Succes!
Offline wimoost - 28/08/2006 08:28
Avatar van wimoost Nieuw lid Proximus, dank voor je reactie.
Het probleem is echter niet het UPLOADEN maar het daarna execute van de file die ge-upload is want deze deze file bevat een groot aantal sql-statements.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s