waaom sluit je je php af en open je hem terug, zonder daar iets tussen te zetten? dit heeft geen zin, en het zal ook al niet werken want je hebt een query '$select' en bij de while staat er na object '$select1', dit moet hetzelfde zijn...
Ik zal ook even uitleggen waarom ik de code die "echt gebruikt wordt" zo in de database wil hebben.
Ik heb namelijk een menu waar alle links naar "index.php?id=**" gaan.
Nu zijn er enkele pagina's (3) waarvan de inhoud niet wordt opgehaald uit de standaard tabel (omdat deze 3 pagina's gastenboeken e.d. zijn).
de gegevens voor het gastenboek staan in de tabel die ik op dit moment "test" heb genoemd.
de nodige code in functies zetten;
aan de hand van de database, een cel die een bepaalde waarde heeft, beslis je welke functie/met welke argumenten je zal uitvoeren. (bv met switch-syntax)
Snapje probleem neit zo.
Je kunt pagina gastenboek maken.
daar maak je link van.
En vervolgens hij je op gastenboek.php de gegevens op uit de DB.
Of snap k jouw neit?
waaom sluit je je php af en open je hem terug, zonder daar iets tussen te zetten?
Ik heb een php scripting overgenomen omdat eerste scripters geen tijd hadden. Die deden dat ook telkens openen en sluiten. Het beste is wat ze voor de scripting vroegen € 30000 dat vond ik wel afzet eigenlijk.