login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

meerdere rijen updaten

Offline Ultimatum - 29/07/2006 20:52 (laatste wijziging 29/07/2006 20:53)
Avatar van UltimatumPHP expert dmv onderstaand script kan je uit een drop down menu kiezen of de gebruiker die registreerde wel of geen admin rechten krijgt, maar hoe kan ik nu eigelijk kijken welke users zijn aangepast want nu zet hij bij alle users het veld approval op 1 ipv ik bij sommige No opgeef

ik heb die while loop om de update query neergezet om te kijken of dat werkt maar dat lukt dus niet

edit: code was beetje lang 
http://plaatscode.be/1598/

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 29/07/2006 21:12
Avatar van Ibrahim PHP expert je wilt dus:
- gebruikers in een lijst
- als je gebruikers selecteert, en op submit drukt dat die dan admin worden

??
Offline Ultimatum - 29/07/2006 21:17
Avatar van Ultimatum PHP expert nee, de gebruikers staat gewoon onder elkaar, dan de listbox rechts ervan en dan kan je kiezen Yes or No 
Offline Ibrahim - 29/07/2006 21:35
Avatar van Ibrahim PHP expert op het einde, waarom zet je het in een while loop ?
dat is de reden waarom alles op aproval 1 staat 
Offline Gerard - 29/07/2006 21:59
Avatar van Gerard Ouwe rakker Omdat je in je while-lus de hele tijd een select aanmaken met dezelfde naam zal de $_POST waarde steeds overschreven worden. Je kan dan ook beter werken met een systeem met checkboxes.

http://plaatscode.be/1600/

Dit is het concept wat ik uitgewerkt heb voor je, kijk eens of je zoiets kan implementeren.
Offline Ultimatum - 29/07/2006 22:17
Avatar van Ultimatum PHP expert @siliecom dat zeg ik toch, ik was aan het kijken of dat wel werkt

@Proximus heel erg bedankt maar moet ik al mijn records eerst in een array zetten zoals jij hebt gedaan of kan ik het ook rechtstreeks zonder array doen?
Offline Simon - 29/07/2006 22:20
Avatar van Simon PHP expert je vervangt gewoon die foreach door een while loop ?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s