login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[opgelost]pagenavigatie 'sima-style'

Offline Dark_Paul - 25/07/2006 14:35 (laatste wijziging 27/07/2006 13:58)
Avatar van Dark_PaulPHP ver gevorderde Hej,
ik ben bezig om in een gastenboek pagina-navigatie te maken (dat er maar 30posts per pagina komen). ik gebruikte eerst deze:
http://www.site...amp;id=198
die heb ik nu iets aangepast, in de 'sima-stijl'. (dus met een select en de pijltjes (ik ben heel eerlijk, ik heb de javascript-functie voor het select-menu ook erbij genomen )), die leek me iets handiger als je veel posts hebt (dus neit dat je dalijk 30paginanummers onderaan de pagina hebt). om te testen heb ik het maximum posts per pagina op 2 gezet, en ik heb 3 posts. maar als ?p=0 of ?p niet bestaat, dan laat ie de 2 meest recente posts zien. maar zodra ik op volgende klik, wordt ?p=0 wel ?p=1, maar veranderen de posts niet. hij laat dan nog steeds de 2 meest recente posts zien. ook wordt dan pagina 2 in het select menu niet geselecteerd.
het relevante deel van mn script:
http://www.plaatscode.be/1506/
?p=.. wordt wel geupdate in de url.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 25/07/2006 16:02
Avatar van Thomas Moderator Hm, gebruik je $qBerichten om de berichten van de huidige pagina af te drukken? De code waarmee je berichten afdrukt ontbreekt. De rest ziet er volgens mij wel goed uit.
Offline Dark_Paul - 25/07/2006 17:55 (laatste wijziging 27/07/2006 13:59)
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde die code waarmee ik de berichten afdruk heb ik er ff uitgehaald, want dat is een grote lap tekst die hiervoor niet relevant is (denk ik). 't is gewoon een simpel while-loopje met 2 verschillende outputs (in de while loop een if-else statement voor e-mailicoontje of niet).voor degene die toch geïnteresseerd zijn,
mijn gehele script
heel vreemd, dit script werkt namelijk wel.. en dat navigatiestukje heb ik letterlijk ingeplakt in het 'grote' script.
voorbeeld
code
't is opgelost :D:D, ik gebruikte over ?page=gastenboek&?p=... moest ?page=gastenboek&p=.. zijn
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s