HTML interesse |
|
Zoiets heb ik ook aangedacht, maar dat kan niet.
Er kunnen namelijk meerdere insert tegenlijk plaatsvinden met dezelfde naam, omdat ik een soort van kopieer methode heb toegepast op de site voor producten (zodat de eigenaar niet telkens BIJNA dezelfde gegevens in te vullen als er maar 1 veld gewijzigd moet worden).
Bij het productenveld kan men dus meerdere categoriën kiezen die voor DAT product passen. Het is eigenlijk heel complex, onder een sterk verkort stukje van mijn constructie:
tabel categorie:
============
- id
- menunaam
---------------
tabel producten:
============
- id
- productnaam
- categorie_id ---> link met meerdere categoriën met dezelfde productnaam
---------------
tabel specifiek:
===========
- id
- specifieken
- product_id
tabel onderdeel:
============
- id
- ond_naam
- specifiek_id
---------------
tabel categorie: ============ - id - menunaam --------------- tabel producten: ============ - id - productnaam - categorie_id ---> link met meerdere categoriën met dezelfde productnaam --------------- tabel specifiek: =========== - id - specifieken - product_id tabel onderdeel: ============ - id - ond_naam - specifiek_id ---------------
Eigenlijk zijn er zeg maar 5 lagen tot het einde: groep, categorie, product, specifiek, onderdeel. Een bezoeker ziet echter maar 3 lagen: categorie, product, specifiek+onderdeel. Maar die 5 lagen is nodig voor het site beheren van/voor de eigenaar.
Helaas werkt jouw methode niet voor mij... |