login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

profiel page

Offline Sitefoon - 03/06/2006 22:30
Avatar van SitefoonNieuw lid ik ben bezig met een profiel pagina en heb hem klaar gemaakt om te testen, maar nu geeft hij een leeg scherm, ik kan de fout niet vinden en heb een error handler ingesteld, maar het scherm blijft leeg! in de html broncode staat niets (tenminste van de opbouw van de pagina)

hier staat hij: http://www.plaatscode.be/542/

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 03/06/2006 22:47
Avatar van Ibrahim PHP expert waarschijnlijk ligt het aan die ene Display() functie
Offline Tuinstoel - 03/06/2006 22:47
Avatar van Tuinstoel PHP expert Je zou wat uitgebreider op je script in moeten gaan. Het feit dat je niks ziet zal dan mogelijk komen doordat er in de include iets fout is. Ik zie verschillende functies, maar wat doen die eigenlijk in godsnaam. Er staat op een gegeven moment Display( ... ) met wat tekst er in. Is dat echo "" of ...?
Offline Sitefoon - 05/06/2006 13:22 (laatste wijziging 05/06/2006 21:00)
Avatar van Sitefoon Nieuw lid ik ben bezig met een project en de functie display is niet door mij gemaakt, dat is inderdaad echo, maar hij werkt op elke pagina, checkuser is om te kijken of de user goed is, met de functies is niets mis want op andere pagina's werken ze prima! maar bij deze pagina dus niet!

check user, maakt contact met de database en kijkt of de username en password klopt,

display, doet dit in de functions.php: $display .= $in_de_functie_binnengekomen_text;

displayall, zet alles netjes in de layout en echo't het op 't scherm

ziet iemand de fout??

ik heb op lycos gekeken (de server waar ik op werk geeft geen foutmeldingen)

hij geeft een parse error op lijn 28, meer details heb ik niet, ik keek daar maar daar zie ik niets verkeerds of ik moet dat AND bij die if lus verkeerd hebben gedaan
Offline jc2 - 05/06/2006 22:57
  1. if(CheckUser($username, $_POST['password_huidig'])) AND ($_POST['password_nieuw_opnieuw'] == $_POST['password_nieuw'])

Misschien helpt het om het geheel ook tussen haakjes te zetten, zodat de computer niet denkt dat het enige wat hij doen moet "if(CheckUser($username, $_POST['password_huidig']))" is.

1. if((CheckUser($username, $_POST['password_huidig'])) AND ($_POST['password_nieuw_opnieuw'] == $_POST['password_nieuw']))
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.209s