login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

forum gezocht

Offline Grayen - 10/04/2006 19:55
Avatar van GrayenPHP ver gevorderde weet iemand waar ik een script kan vinden van een goed forum, ik wil hem graag plaatsten in mijn site zoals hier is gedaan. vandaar dat ik geen phpbb wil gebruiken. Ik ben nu al een tijdje opzoek naar het script dat ik wil, maar de meeste links doen het al niet meer. ik wil er namlijk dit in hebben:

- de standaard forum functies (topic, thread, reageren enz.)
- smilies
- als je regristeerd dat je je account pas kan activeren via de mail (zodat ze wel altijd hun echte email invullen)
- avater
- admin

en dat zijn de belangrijkste dingen die ik er sowieso erin wil hebben. Weet iemand zo'n forum te vinden. Want ik zal echt niet meer weten waar het te vinden. En ik zou graag geen reacties willen hebben van ga leren zelf een forum te maken. Ik weet dat dat het beste is, maar dat doe ik pas als het echt niet anders mogelijk is. Dat is namelijk nog het enige wat ik nodig heb. Dan heb/ kan ik alles om mijn sites verder te gaan maken.

alvast bedankt.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 10/04/2006 19:56
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Dit hoort thuis in Samenwerken
Offline vinTage - 10/04/2006 19:56
Avatar van vinTage Nieuw lid samenwerken
Offline Simon - 10/04/2006 19:59
Avatar van Simon PHP expert wel, dit forum werd zelf gescript, wat -zoals je zelf zegt- het beste is, er zijn een aantal open source fora zoals
phpbb
punbb
e107
SMF

zoek die maar es op in google, wie weet kan je er eentje van gebruiken, als je echt een forum op maat wil van je site:
->zelf scripten
->samenwerken
->scriptsdatabase
als je geluk hebt, is er een forum die je bevalt of is er iemand die eentje wil gratis voor bijna niks 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s