login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

probleem met poll script

Offline killay - 27/10/2004 14:01
Avatar van killayNieuw lid Ik heb een klein probleem met de poll script van: 'Scripts > PHP > Poll/Stem systemen > Poll Script!!! '
Ik heb de poll namelijk geupload in www.mydomain.com/poll/
en heb de include dan ook gewijzigd naar mijn nieuwe directory.
Nu is het probleem dat als ik een poll wil activeren of aanmaken of ook maar will voten dan gaat dat niet. Hij geeft me gewoon een error page ('The page cannot be found').
Weet er iemand soms het probleem?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline cloudstrife - 27/10/2004 14:06
Avatar van cloudstrife PHP beginner Je moet toch niets wijzigen aan de include? Plaats gewoon de bestanden in dezelfde map als het bestand waarin de poll getoond moet worden?
Offline killay - 27/10/2004 14:10
Avatar van killay Nieuw lid ja weet ik wel... maar om wat meer orde te verkrijgen in mijn folder heb ik ze gewoon samen geplaatst.
Of is het daarom dat het niet zou marchereN:?: 
Offline cloudstrife - 27/10/2004 14:17
Avatar van cloudstrife PHP beginner ok je past dus je include aan dat hij het script haalt uit de map /poll/ maar misschien heeft dat script dat je include zelf nog iets nodig dat ook in de map /poll/ staat en dit gaat hij waarschijnlijk zoeken in de map waar jij het scriptje included..
Offline killay - 27/10/2004 14:18
Avatar van killay Nieuw lid mmmja , merci vo de hulp 
Offline cloudstrife - 27/10/2004 14:19
Avatar van cloudstrife PHP beginner Werkt het?
Offline killay - 27/10/2004 14:28
Avatar van killay Nieuw lid Het is gelukt , maar er is nog twee dinges:
1. Als ik de test_poll_admin include. Dan vraagt hij geen wachtwoord noch username. Dit betekent dat gelijk wie de naam van deze pagina kent, de poll kan wijzigen.
2. Bij de results staat er een admin link op die naar een andere site verwijst die niet eens bestaat.
Offline cloudstrife - 27/10/2004 14:33
Avatar van cloudstrife PHP beginner Ja die link kan je eruit zwieren en de admin pagina kan je heel simpel beveiligen met een sessie of gewoon een klein stukje script toe te voegen. Op deze site vind je vast en zeker een voorbeeld om een pagina te beveiligen met sessies..
Offline xSc - 27/10/2004 15:54
Avatar van xSc Onbekend De link moet je dan zelf maar aanpassen. Zet het spul gewoon in een directory en beveilig dat in je control panel of met .htaccess.
Offline killay - 27/10/2004 16:34
Avatar van killay Nieuw lid bedank eh mensen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s