Beheerder |
|
wie ziet hem??
zit een switch voor het script om de navigatie te regelen. Deze include de bestanden!
$query = "SELECT SchipLetter, SchipNummer, SchipNaam, SchipSatcom FROM Schip WHERE (SchipSatcom = '$kotter') LIMIT 1;";
$resultschip = mysql_query($query);
$query = "SELECT SchipLetter, SchipNummer, SchipNaam, SchipSatcom FROM Schip WHERE (SchipSatcom = '$kotter') LIMIT 1;";
Dit is in het eerste bestand...
Vervolgens wil ik in dit bestand deze weer gebruiken met de code:
while ($result_array = mysql_fetch_array($resultschip))
{
$ident = $result_array['SchipLetter'] . " " . $result_array['SchipNummer'] . " (" . $result_array['SchipNaam'] . ")";
$content .=
$ident . "</td></tr><tr><td align=\"right\" width=\"150\"> Satcom: </td><td colspan=\"2\">" . $result_array['SchipSatcom'] . "";
}
{ $ident = $result_array['SchipLetter'] . " " . $result_array['SchipNummer'] . " (" . $result_array['SchipNaam'] . ")"; $content .= $ident . "</td></tr><tr><td align=\"right\" width=\"150\"> Satcom: </td><td colspan=\"2\">" . $result_array['SchipSatcom'] . ""; }
1e regel hiervan geeft ie de fout op.
Het leuke is:
tweede code is form_inc2.php
Deze word ge-include als je tegoed opgewaardeerd is......
Als je tegoed niet opgewaardeerd word dan heeft het script geen problemen
Heb al gekeken naar variabelen die hetzelfde genoemd worden maar heb die al veranderd zonder resultaat
Wie ziet hem?
Citaat: Rensjuh edit:
Misschien dat we je wél kunnen helpen als je de fout ook meteen maar even geeft.
Altijd makkelijk, debuggen zonder foutenÂ
Maar ik denk dat ik de fout al zie.
Regel 4 van je 2e stukje script, dat hoort daar niet?
Ah, en op regel 5 mis je nog een = teken.
|