login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

problemen excel

Offline bwfighter - 26/10/2004 13:16
Avatar van bwfighterHTML interesse hoi

ik heb ne php bestand waar ik ne externe xls bestand (excel) wil in opvragen. maar ik krijg constant van die gekke tekens.
kan iemand mij hierbij helpen want wordt er zot van.
site: www.rileyinn.be
ga dan naar ledenlijst en klik rechts op competitiespelers dan zien jullie het pro.

HELP MIJ 

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DRUNK - 26/10/2004 13:20
Avatar van DRUNK PHP gevorderde Ik dacht dat ik hierop gister al een andwoord heb gepost, 1x een topic posten is genoeg.
Offline bwfighter - 26/10/2004 13:23
Avatar van bwfighter HTML interesse maar vind er niets op kan je mij verder helpen
snap niet wat ik moet doen.
Offline DRUNK - 26/10/2004 13:25
Avatar van DRUNK PHP gevorderde je moet dat exel bestand verwerken, je kan niet zomaar de text 'knippen' & 'plakken' omdat het 'gecompileerd' is. http://sitemast...mp;id=1290 daar staat een link naar een klasse die exel bestanden kan manipuleren.
Offline bwfighter - 26/10/2004 13:27
Avatar van bwfighter HTML interesse kn ippen en plakken in een php bestand gaat wel maar ik wil een xls bestand openen maar dan krijg ik die blokjes
Offline bwfighter - 26/10/2004 13:28
Avatar van bwfighter HTML interesse en welke moet ik hebruiken want ik ken er echt niets van
Offline DRUNK - 26/10/2004 14:03
Avatar van DRUNK PHP gevorderde Wat kan / snap je niet, als je vragen hebt kan je er mee komen maar dan moet je wel even uitleggen waarmee je problemen hebt of wat niet wil lukken.
Offline bwfighter - 26/10/2004 14:15
Avatar van bwfighter HTML interesse mag ik je mss aanmelden op msn das makkelijker.
ik weet niet wat ik moet doen op die site en wat ik moet downloaden. ken er niets van.
Offline DRUNK - 26/10/2004 14:29
Avatar van DRUNK PHP gevorderde http://tim.fusi...-09-07.zip/ deze zip heb je nodig, ik heb even gekeken hoe het werkt, maar kan ik niet mee werken omdat dit gebruik maakt van COM, dit is alleen beschikbaar op Windows servers en die heb ik niet. Moet je maar even de handleiding bekijken en de voorbeelden bestudeeren.
Offline bwfighter - 26/10/2004 17:07
Avatar van bwfighter HTML interesse kan dat niet op ne andere manier dees is te ingewikkeld
Offline DRUNK - 26/10/2004 18:01
Avatar van DRUNK PHP gevorderde Als je het nog simpeler wilt zal je even onze beste vriend google moetten raadplegen. Ik ben blij dat ik nooit iets met exel hoef te doen, daarom heb ik helaas voor jou geen voorbeeld code.
Offline twopeak - 26/10/2004 18:12
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
ja, het kan simpeler:
sla je exel document op als CSV (comma separated values) en gebruik dit!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s