login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Stomme fout!

Offline thyssimonis - 27/02/2006 21:26 (laatste wijziging 27/02/2006 21:27)
Avatar van thyssimonisPHP interesse Hoi,

Ik zie de fout maar niet:'(

1. <?
  2. $insert[1] = mysql_query('INSERT INTO cars (userid,mark,model,doors,fuel,year,tran,moter,capa,color,km,options,char,price,date) VALUES ("'.$user['id'].'", "'.$all_mark.'", "'.$_POST['model'].'", "'.$_POST['doors'].'", "'.$_POST['fuel'].'", "'.$_POST['year'].'", "'.$_POST['tran'].'", "'.$_POST['moter'].'", "'.$_POST['capa'].'", "'.$_POST['color'].'", "'.$_POST['km'].'", "'.$all_options.'", "'.$_POST['char'].'", "'.$_POST['price'].'", "'.time().'")') or die(mysql_error());
  3. ?>

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'char,price,date) VALUES ("1", "?", "?", "?", "?", "?", "Handgeschakeld", "?", "?' at line 1

Mvg,

Thijs

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Button - 27/02/2006 21:34
Avatar van Button PHP ver gevorderde komen je values wel overeen met de opgegeven velden die moet worden ingevuld?
Offline thyssimonis - 27/02/2006 21:44
Avatar van thyssimonis PHP interesse 10x gedaan maar heb nu de fout!
ik mocht denk geen char gebruiken nu heb ik chara
Offline Voldemort - 27/02/2006 21:46
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Als je toch char wil gebruiken doe je er backtips bij: `char`. Dan werkt het ook denk ik.
Offline thyssimonis - 27/02/2006 21:47
Avatar van thyssimonis PHP interesse Heb nu veranderd maar volgende keer gebruik ik wel bij alle query ``.
Offline Richard - 27/02/2006 21:55
Avatar van Richard Crew algemeen Je moet juist nooooit `` gebruiken. Deze overtreden de SQL standaard, en zouden niet gebruikt moeten worden. In officiele SQL staat "" voor veldnamen, en '' voor values. Gewoon nooit een naam als date/char gebruiken, deze zijn alleen maar irritant ivm ``/""
Offline Frederic - 27/02/2006 22:07
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Hoe komt het dan dat query's gegenereerd door PHPmyADMIN wel backticks gebruiken?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.204s