login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Forum

Offline Sitebase - 16/02/2006 19:16
Avatar van SitebasePHP expert ik ben een forum voor mijn site aan het maken op basis van de tabellen van een phpbb forum. Maar ik ben al een tijdje aan het zoeken in welke tabel of hoe het gebeurt om zo te laten zien als een lid een bepaald bericht nog niet heeft gelezen dat dat zo word aangeduid.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timo - 16/02/2006 19:16
Avatar van timo PHP ver gevorderde dat heet een cookie zetten, dat gaat niet om een tabel....
Offline Rens - 16/02/2006 19:20

Crew algemeen
Daarover is al vaker een vraag gesteld.
http://www.site...mp;id=4737

Zoeken op "ongelezen berichten" in de categorie "PHP & MySQL".

@Timo, hoe kom je er nou weer bij om daar een cookie voor te setten?
Als iemand een maand niet op een site komt, en dan wel, heeft hij veel cookies als het een druk forum is...
Of als je bedoelt bij wel gelezen berichten, heeft hij ook heel veel cookies, dus dat is onzin wat je zegt 
Offline Sitebase - 16/02/2006 19:22
Avatar van Sitebase PHP expert Ik geloof er eigelijk ni veel van dat dat met cookies is gedaan. Stel dat je elke keer in een cookie zou zetten als een bepaalde gebruiker die bepaalde topic al heeft bekeken. Als die gebruiker dan zijn cookies zou verwijderen en hij zou terug op het forum komen dan worden ineens terug alle berichten als ongelezen aangeduid. Dus ik vermoed toch dat het iets anders is. Tenzij jij mij natuurlijk weet te overtuigen dat dit niet zo is en even uitlegd hoe het dan wel met cookies kan.;-)
Offline timo - 16/02/2006 19:35
Avatar van timo PHP ver gevorderde als ik cookies uitzet, op een phpbb board inlog en ongelezen dingen ga bekijken blijft het voor mij een nieuw iets hoor.....
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s