login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Gastenboek Fouten

Offline ReneeJ - 04/02/2006 16:46
Avatar van ReneeJHTML interesse Ik heb hiervandaan het gastenboek van Joël gebruikt.
Deze heb ik online gezet maar nou zie ik een aantal errors..
ik heb ze in een simpele layout gezet.

het is te zien op:
http://wyger.nl/usr/triplin/schrijven.php

en zoals je zult zien als je een bericht in wilt voegen doet die het helemaal niet.

wat zou ik moeten veranderen. Ik heb de wachtwoorden en inlognamen wel goed in de config gezet

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Richard - 04/02/2006 16:48
Avatar van Richard Crew algemeen je mysql connectie is fout. je hebt een verkeerd wachtwoord of verkeerde user gebruikt.
Offline ReneeJ - 04/02/2006 16:49
Avatar van ReneeJ HTML interesse Maar ik heb gewoon alle gegevens gebruikt die bij wyger staan.
dus als het goed is moeten deze kloppen
Offline Richard - 04/02/2006 16:53
Avatar van Richard Crew algemeen Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'db_triplin'@'localhost' (using password: YES) in /vhost/usr/triplin/config.php on line 5

ik zie daar toch duidelijk staan dat er geen verbinding met de server kon worden gemaakt... de user bestaat niet, of het wachtwoord is verkeerd
Offline Ultimatum - 04/02/2006 17:06 (laatste wijziging 04/02/2006 17:06)
Avatar van Ultimatum PHP expert dat zou ik nog een even een keer kijken als ik jou was want dit geeft aan dat je mysql connectie niet correct is zoals JeXus al zei

Citaat:
Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'db_triplin'@'localhost' (using password: YES) in /vhost/usr/triplin/config.php on line 5

Warning: mysql_select_db(): Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /vhost/usr/triplin/config.php on line 6

Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /vhost/usr/triplin/config.php on line 6
Offline ReneeJ - 04/02/2006 17:11
Avatar van ReneeJ HTML interesse Ik heb wel vaker problemen met de MySQL connect bij Wyger..
maar ik weet zeker dat ik het goed heb staan.
Offline timo - 04/02/2006 18:50
Avatar van timo PHP ver gevorderde bij wyger is het niet localhost maar sql of sql.wyger.....
Offline ReneeJ - 04/02/2006 19:13 (laatste wijziging 04/02/2006 19:30)
Avatar van ReneeJ HTML interesse Eens proberen maar

edit
Bedankt...Het werkt zo..Sloom... maar het werkt^^
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s