Nieuw lid |
|
hey mensen,, ik heb een last visit script en daar zit een veld date en die update steeds wanneer een member is geweest zeg maar:
<?
$lastvisit = mysql_query("UPDATE last_visit SET visitdate = NOW() WHERE naam = '". $row['username'] ."' AND visit = '" .$username . "'");
?>
<? $lastvisit = mysql_query("UPDATE last_visit SET visitdate = NOW() WHERE naam = '". $row['username'] ."' AND visit = '" .$username . "'"); ?>
het werkt allemaal wel,, dus heb ik iets gemaakt wat op de site laat zien welke 10 mensen als laatst zijn geweest:
<?
$vresult = mysql_query("SELECT visit FROM last_visit WHERE naam='".$row[username]."' ORDER BY visitdate DESC LIMIT 10");
while($vrow = mysql_fetch_array($vresult))
{
$vrow[visit] = substr($vrow[visit], 0, 20);
echo "$vrow[visitdate] <B>$vrow[visit]</B></A><br>";
}
?>
<? $vresult = mysql_query("SELECT visit FROM last_visit WHERE naam='".$row[username ]."' ORDER BY visitdate DESC LIMIT 10"); { $vrow[visit ] = substr($vrow[visit ], 0, 20); echo "$vrow[visitdate] <B>$vrow[visit]</B></A><br>"; } ?>
hij laat wel de laatste 10 visits zien..... maar niet die visit date??? how come???? en ik wil dat hij die visit date zo laat zien 03/02 [12:02] hierdenaam
hoe doe ik dit ?
|