PHP interesse |
|
Beste sitemasters,
Ik heb op mijn site een adminpage gemaakt om gemakkelijk databases te beheren. En news te posten. Dit is handig omdat onze site door meerdere mensen beheert wordt. (meerdere admins dus)
Maar als ik bijv. dus een rij uit de database wil editeren, en ik druk op de link edit achter aan krijg ik een formpje met alle waardes netjes in allemaal inputs. Maar ik zou graag hebben dat als het type van het field enum is, dat ik dan een dropdownbox is ipv. een gewoon input field.
Kan iemand me hiermee helpen ??
Ik hoop dat ik helder genoeg ben. Hieronder het stukje script dat ik al heb. misschien verduidelijkt dat het.
<?
$query=mysql_query("SELECT * FROM ".$tabel." ORDER BY ".$sorteer." ".$_GET['richting']) or die (mysql_error());
$kolommen = mysql_num_fields($query) or die (mysql_error());
$veld_namen = mysql_list_fields($database_naam, $tabel, $mysql_connectie) or die (mysql_error());
for ($i = 0; $i < $kolommen; $i++)
{
echo "<tr>\n<td>".mysql_field_name($veld_namen, $i)."</td>\n<td><input type=\"text\" size=\"50\" name=\"".mysql_field_name($veld_namen, $i)."\" value=\"".$lijst[$i]."\""; if (mysql_field_name($veld_namen, $i) == "id") { echo "disabled";} else { echo "";} echo"></td>\n</tr>\n";
}
?>
<? for ($i = 0; $i < $kolommen; $i++) { } ?>
|