login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sitebattles

Offline killay - 20/10/2004 17:38
Avatar van killayNieuw lid Hallo,
het is namelijk zo dat ik al vrij lang achter hulp zoek voor een sitebattle te maken... En hoop het hier te vinden.
Het is zo dat ik bij de leden controlepanel een checkbox zou maken om te kunnen challengen (enkel diegene die hun eiegen site hebben geregistreerd) . Php zou zo random 4 sites tegen elkander laten opnemen... waarbij de andere leden met een soort van poll kunnen kiezen (de tijd van beoordeling zou ongeveer een week duren) .
Nu is de vraag of jullie me erbij zouden kunnen helpen....

En trouwens het is mss ook leuk om op deze site te plaatsen 

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 20/10/2004 18:59 (laatste wijziging 20/10/2004 19:04)
Avatar van BigBug PHP expert Zoek je mensen om samen een site mee te maken? Op zoek naar linkpartners of van plan je site te verkopen?
Surf nu naar sitedeals

Medewerker edit:
Voortaan wat rustiger reageren. Het is hier ook best toegestaan om samen te werken aan iets, want tenslotte ken je elkaar hier meer en heb je meer vertrouwen in elkaar.

Offline killay - 20/10/2004 20:06
Avatar van killay Nieuw lid Euhm sorry maar daar ben ik nix mee.... ten eerste het is betalend en ik hoopte tnminste op een degelijk antwoord...

ma bon khoop dat er iemand is die me kan helpen.
Offline b4nkr0bz0r - 20/10/2004 23:19
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde je moet ff beschrijven welke scripts je nodig hebt, en wat je zelf van plan bent te gaan doen
Offline Duikboot - 21/10/2004 11:28
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Het is voor de mensen die geintereseerd zijn wel fijn om te weten wat er van hen verwacht word en hoeveel ze er voor vangen voordat ze aan de slag gaan ja 
Offline killay - 21/10/2004 18:36
Avatar van killay Nieuw lid het is gewoon het random kiezen van vier websites( niet dezelfde natuurlijk) en ze twee tegen twee te laten battelen... de rest kan ik wel zelf.
Offline Maarten - 21/10/2004 18:44
Avatar van Maarten Erelid wel zo moeilijk is dat niet... je leest een willekeurige rij uit de database, en dan nog een, en je voegt die opnieuw in in de database onder "battles" of zo... steeds als je een battle wilt voer je dan eens het script uit en klaar is kees.
Offline killay - 21/10/2004 23:53
Avatar van killay Nieuw lid Zou je me er eventjes meer kunnen bij helpen... want ik bn nog nit zo gevorderd...bv de code van het random kiezen. Als het gaat:s
Offline b4nkr0bz0r - 22/10/2004 01:25
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde murfy suc6 want zo als jij het zegt klinkt het alsof jij het ff in 30 sec doet 
Offline Maarten - 22/10/2004 01:37
Avatar van Maarten Erelid in 30 sec is wel wa overdreven, maar het is toch haalbaar?

Alleen heb ik wat weinig tijd momenteel en nogal veel werk, maar voeg me gerust toe op MSN, dan kunnen we er eens over babbelen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s