login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

GMT +1 timestamp

Offline bertenz - 16/11/2005 15:31
Avatar van bertenzHTML beginner Hallo allemaal,

Het gastenboek dat ik op mijn website heb staan (via sitemasters gevonden overigens), maakt ook bij elk bericht een timestamp (als ik het goed heb). Aangezien mijn server ergens in de VS staat, komt er dus niet automatisch de tijd te staan die het hier is (meestal 7 uur vroeger, dus ipv 18 uur krijg ik 11 uur te zien). Nou heb ik al eerder een vraag hierover ergens in dit forum gesteld en ben met de info die ik toen gekregen heb verder gegaan, maar na vele pogingen is het nog steeds niet gelukt om de goede tijd te krijgen. De volgende code zorgt op dit moment voor de registratie van de tijd:
  1. mysql_query ("INSERT INTO gastenboek (naam, emailadres, website, bericht, ip, datum) VALUES ('".$_POST['naam']."', '".$_POST['emailadres']."', '".$_POST['website']."', '".$_POST['bericht']."', '".$ip."', NOW())") or die (mysql_error());

Kan iemand mij vertellen hoe het nou moet (het liefst zo precies mogelijk)? Als het niet een al te groot stuk script is (wat ik ook niet verwacht), zou iemand het dan hier kunnen posten, want ik moet nu telkens in de MySQL-database de tijden veranderen omdat er anders niks van klopt.
Iedereen alvast bedankt.

Bertenz

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.217s