Nieuw lid |
|
Beste mensen van Sitemasters.
Ik zit met een probleem, waar ik zelf niet uit kan komen.
Ik ben net begonnen met Java en loop vast met 2 kleine dingetjes.
for( int index = 0; index <= Getallen; index++ )
{
if( index> 2 && index % 2 == 0 || index > 3 && index % 3 == 0 || index > 5 && index % 5 == 0 || index > 7 && index % 7 == 0 || index == 1 )
{
Label Footer = new Label(" Het getal " + index + " is GEEN priem getal! ", Label.CENTER);
add(Footer);
}
else
{
Label Footer = new Label(" Het getal " + index + " is een priem getal! ", Label.CENTER);
add(Footer);
}
}
sleep( 20 );
}
for( int index = 0; index <= Getallen; index++ ) { if( index> 2 && index % 2 == 0 || index > 3 && index % 3 == 0 || index > 5 && index % 5 == 0 || index > 7 && index % 7 == 0 || index == 1 ) { Label Footer = new Label(" Het getal " + index + " is GEEN priem getal! ", Label.CENTER); add(Footer); } else { Label Footer = new Label(" Het getal " + index + " is een priem getal! ", Label.CENTER); add(Footer); } } sleep( 20 ); }
Ik wil graag dat de waarde van de lus in één label komt in plaats van dat er steeds weer een nieuwe label word aangemaakt, wat gebeurd in mijn geval. Ik heb verschillende dingen geprobeert, maar Java retourneert steeds errors!
En de één na laatste lijn van dit stukje code Sleep( 20 ); blijkt niet te werken, ik heb al op Google gezocht, maar kan daar niet echt wijzer van worden.
Weet iemand mischien hoe ik deze dingen kan oplossen?
Bij voorbaad mijn dank!
|