Nieuw lid |
|
Ik heb ff gekeken, het enige wat ik me kan bedenken is dat je 4 plaatjes/foto's gebruikt hebt die niet vanuit flash komen.
1:die zooi aan de linkerkant
2:die fotos op de "home"
3 een foto bij het contact form
zijn die plaatjes in werkelijkheid net zo groot als je ze laat zien in je swf, of zijn ze VEEL groter, en heb je ze verkleind ? <-dat samen met die alpha zooi vreet ook wel.
Maak de plaatjes met fireworks/photoshop de size die ze moeten zijn, en importeer dan die ipv images van 800*600 oid.
dan zou ik die muziekjes extern inladen, nu heb je ze alle3 in die swf zitten, maar met loadmovie en unload movie scheelt dat toch ook weer een aantal kBtjes.
Dan is er alleen nog die text die je tweened, dat vreet ook wel als je alles (ctrl+b) hebt gedaan (break appart), als je dit met flash zelf hebt gedaan(dus niet break en dan tweenen, maar met een timeline effect), dan never mind deze opmerking.
Als bovenstaande allemaal geoptimaliseerd is dan snap ik begot niet waarom dit zo laggy afspeelt, want ik heb hem gewownload, en bij mij doet het ook mega raar afspelen.(nog nooit meegemaakt).
Dat eerdergenoemde mailform is een lachertje, want dat zijn 3 textvakken, en verder NIKS.
nog een zeik dingetje, ..laat die dame in de maat dansen, die staat garandioos voor lul nu |