Nieuw lid |
|
#include "lmc_tween.as"
var xy = ["_xscale", "_yscale"];
var time = 0.8;
var ease = "easeOutBack";
var uitbreiden = [1000, 750];
var normaal = [100, 100];
button.onRollOver = function(){
button.tween(xy, uitbreiden, time, ease);
button.colorTo(0xefefef);
}
button.onRollOut = function(){
button.tween(xy, normaal, time, ease);
button.colorTo(0xcdcdcd);
}
#include "lmc_tween.as" var xy = ["_xscale", "_yscale"]; var ease = "easeOutBack"; var uitbreiden = [1000, 750]; var normaal = [100, 100]; button.onRollOver = function(){ button .tween (xy , uitbreiden , time, ease );button.colorTo(0xefefef); } button.onRollOut = function(){ button .tween (xy , normaal , time, ease );button.colorTo(0xcdcdcd); }
maar nu wil zegmaar als de buttons uitgerold is, dattie dan text laat te voorschijn komen.
maar hoe doe ik dat?
nu hoordde ik het volgende
om dit erbij te zetten:
targetvanddeinstance.text = "dit is een tekst"
targetvanddeinstance.text = "dit is een tekst"
maar wat is targetvanddeinstance?
de instance = button
hoe zie ik de target of hoe geef ik dit aan
|