login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Layout naar Flash?

Offline Keith - 23/08/2005 17:57
Avatar van KeithGrafische gevorderde Ik heb een layout en ik zou deze om willen zetten naar een flash website maar ik heb geen idee hoe dat zou moeten... ik heb de .psd, .gif, .png eigenlijk alles wel zo'n beetje want ik kan hem nog opnieuw saven.
Weet iemand hier hoe ik dit het beste kandoen?
Ik zou graag rollovers hebben in het menu zoals hier gedaan is:
http://netcomplus.net/guido/layout_buisnes.html (dit is met Image ready)
Ook zou ik graag willen weten hoe ik dan de text moet in voeren enz..
Ik heb al enige kennis van flash maar niet veel

ps de layout die ik om wil zetten naar flash is de zelfde als in het voor beeld

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 23/08/2005 18:19
Avatar van BigBug PHP expert Kijk eens bij de flash -tutorials.. en wat staat daar? EEN BUTTON TUTORIAL!! Doe dat dan in het vervolg eerst; even kijken of er al iets over aanwezig is :cool:
Offline Ibrahim - 23/08/2005 18:20 (laatste wijziging 23/08/2005 18:23)
Avatar van Ibrahim PHP expert hij heeft het over een layout en niet button 

edit:
probeer eens deze tutorial:
gezocht op een tutorial site 

http://128.238.79.60/host/mm/tutorials/
Offline vinTage - 23/08/2005 18:23
Avatar van vinTage Nieuw lid hmmm, mag ik vragen waarom je dat naar flash wilt zetten ?
Flash moet je maar hier en daar gebruiken, zoals mischien een header, of navbar, maar verder ben je gek als je de hele site naar flash zet (zelfs de text erbij) want flash movies kunnen NIET gelezen worden door zoekmachines
Offline Keith - 23/08/2005 18:36
Avatar van Keith Grafische gevorderde @BigBug
had ik ook gedaan en ik heb die tutorial ook gedaan alleen ik heb al een volledige layout

@siliecom14
Thanks voor de link ik had hem al eens gevonden was hem alleen kwijt.. 

@vinTage
wat je nu zegt wist ik nog niet maar het klinkt logisch.. maar dan nog als ik alleen het menu zou willen doen.. dan heb ik als nog het zelfde probleem lijkt me..
Ook ben ik geen goede coder in html oid en ik had deze layout eerst gesliced alleen dan zit ik met het probleem dat ik de text niet het zelfde in de layout kon krijgen.. Misschien slice ik verkeerd ofzo.. maar ik had gedacht om dat probleem op te lossen met het omzetten naar flash
Offline vinTage - 23/08/2005 19:16
Avatar van vinTage Nieuw lid Het is dus gewoon veel intresanter om je eens te verdiepen in html of css, want met flash gaan werken om alleen wat text op zijn plaats te krijgen is wel heel idi**t 

verdiep je beter in tabellen ofzo, met valign="top" kom je al een héél eind
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s