Hallo,
ik wil wat gegevens uit een mysql database door laten geven aan mijn Flash, daarvoor heb ik deze tutorial gelezen.
Maar ik wil het niet meteen in een Text hebben, ik wil het in een array zetten. Hoe doe ik dat?
En dan oproepen met var[0] enz, kep er geen verstand van maar je kan het altijd proberen . EDIT 2:
Zo staat ie toch in een array EDIT 3:
Ik kap na dit bericht, maar maakt het dan veel uit of er na in een array in een txt word gemaakt of in AS?
mss, maar hoe laat ik die array dan in een array in Flash zetten ipv in een textveld?
EDIT: ja, maar dat was mijn vraag niet.
In de tutorial staat dat je dus de tekst uit een bestandje in de Flash als gewone tekst neer kan zetten, maar ik wil juist het in een array in Flash hebben, ipv in een Dynamic Text oid.
EDIT2:Ik moet het in een array in ActionScript hebben!!
Ik denk dat je dan beter 1 variabele kunt aanmaken, en die dan splitten met AS, en zo heb je dus in je movie weer een aray (en in de txt een var / array)
@Legooh: het probleem is juist: hoe krijg ik het nou in een AS variabele? Als ik dat weet is alles opgelost.
De tut zet het in een dynamic text, maar ik wil het in een variabele.
ok thanx maar als het nou een driedimensionale array moet worden?
dus dit is mijn kaart.txt
&1=auto,boom,straat
&2=straat,straat,gras
&3=auto,auto,boom
en nu moet ik het in een 3d array hebben:
var[1][1]="auto";
var[1][2]="boom";
var[1][3]="straat";
var[2][1]="straat"
enz..
@Murfy: prorsoft! dat verwacht je toch wel van een co-beheerder?:ooh:
dat zie ik toch niet, ik zie alleen maar "Sign up to see this solution" dus ik denk dat ik de oplossing niet kan bekijken omdat ik niet aangemeld ben, dus..