Lid |
|
vinTage, 'k heb het nog niet geprobeerd, maar het is wel zo iets waar ik aan dacht. Nu de bedoeling is dat ik als gebruiker ook naar de achterruimte kan gaan, en die is afgesloten met een muur met drie openingen, als ik dan bv op de pijl klik die naar de achterkant gaat, moet ik dan een nieuwe 360foto maken van het beeld dat ik dan zie? en zo voor elke hotspot?
Finduilas. Dit had ik al even getest in Wings 3D, niet voor de site maar om een beeld te krijgen, en voor je voorbeeld inderdaad, werkt die zoom goed, maar als je zoals ik zei, naar een achterruimte moet, en ik zoom in op één van die deuren, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk een onscherp beeld krijgen van die ruimte. Plus ook , ik zag dat je een geanimeerde ruimte hebt, het lijkt me een hels werk om die drukke winkel zo te simuleren...
Ik probeer vanavond Vintage zijn oplossing en kijk wat dat geeft, verdere reply's zijn nog steeds welkom, ik druk ook nog niet op "opgelost" want ik ga eerst testen wat het geeft.
Alleszins al bedankt, allebei!
EDIT: en het idee van timburton kan ik uiteindelijk ook nog maken, daar heb ik zelfs kennis genoeg voor maar liever mijn oorspronkelijke idee... Als dit natuurlijk echt niet zo evident is, dan vind ik wel iets anders |