PHP beginner |
|
Okay, ik heb deze code:
function addScene():void{
if(count == 3){
var High = 10;
var Low = -50;
// Create your variable and datatype it to the linkage id
var Lvl:MovieClip = new LevelClass();
Lvl.y = 700 + (Math.floor(Math.random()*(1+High-Low))+Low);
Lvl.x = 900;
Lvl.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, moveScene);
stage.addChild (Lvl);
count = 1;
}else{
count++;
}
}
function moveScene(e:Event):void{
// Tell Flash the event target is a MovieClip.
var target:MovieClip = e.target as MovieClip;
target.x -= xvel * 3;
}
function addScene():void{ if(count == 3){ var High = 10; var Low = -50; // Create your variable and datatype it to the linkage id var Lvl:MovieClip = new LevelClass(); Lvl.y = 700 + (Math.floor(Math.random()*(1+High-Low))+Low); Lvl.x = 900; Lvl.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, moveScene); stage.addChild (Lvl); count = 1; }else{ count++; } } function moveScene(e:Event):void{ // Tell Flash the event target is a MovieClip. var target:MovieClip = e.target as MovieClip; target.x -= xvel * 3; }
Dan wil ik dat hetgene dat neergezet wordt in de stage (dus door actionscript) dat die helemaal op de achtergrond komt, want dit is mijn 'grond' en ik wil die 'achter' het vliegtuig hebben om op die manier een soort van 3d effect te verkrijgen.
Hoe doe ik dit?
Dan had ik al wat op internet gevonden: http://www.foun...gingdepths/ maar ik snap niet waar die in mijn code moet, ik heb al verschillende plekken geprobeerd, maar het lijkt niet te werken..
Iemand die mij hiermee verder kan helpen?
Mocht er iets niet duidelijk zijn, zeg 't dan even, dan probeer ik zoveel mogelijk duidelijkheid te geven!
Jelmer
//Edit
Iemand op msn heeft me al geholpen..
function moveScene(e:Event):void{
// Tell Flash the event target is a MovieClip.
var target:MovieClip = e.target as MovieClip;
stage.setChildIndex(target,0); //<-- daar moet ie komen te staan!
target.x -= xvel * 3;
}
function moveScene(e:Event):void{ // Tell Flash the event target is a MovieClip. var target:MovieClip = e.target as MovieClip; stage.setChildIndex(target,0); //<-- daar moet ie komen te staan! target.x -= xvel * 3; }
En dat is de oplossing..
|